۰

از تخفیف‌های میلیونی عقب نمانید فقط دو روز مانده!

تاریخ انتشار
سه شنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۲۱
از تخفیف‌های میلیونی عقب نمانید فقط دو روز مانده!
از تخفیف‌های میلیونی عقب نمانید فقط دو روز مانده!

افتتاح حساب امن و وریفای شده پی پال در ایران
اگر از داشتن یک حساب بین المللی ناامید شده‌اید، خوب است بدانید که امکان افتتاح حساب پی پال توسط نیک پرداخت با ۱۵ سال سابقه خدمات پرداخت ارزی برای شما فراهم شده است. پس اگر شما نیز به یک حساب بیزینسی پی پال برای خریدهای آنلاین کالا و خدمات از خرید بلیط پرواز خارجی گرفته تا خرید گیفت کارت و اکانت‌های مختلف نیاز دارید، بسته‌های امن افتتاح حساب پی پال نیک پرداخت مناسب شماست. برای این کار کافی است در جشنواره «تو + ۴۲۶ میلیون نفر» شرکت کنید.
 
 جشنواره «تو + ۴۲۶ میلیون نفر» چیست؟
جشنواره نوروزی نیک پرداخت که از ۱ اسفند تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ در حال برگزاریست، فرصت بسیار خوبی برای ساخت اکانت پی پال اختصاصی در قالب بسته‌های افتتاح حساب به همراه مزیت‌های دیگر مانند نقد کردن درآمد ارزی بدون چک و سفته، شارژ اولیه و پاسخگویی تلفنی ۲۴ ساعته و ... است. در این جشنواره شما هم می‌توانید در کنار ۴۲۶ میلیون نفر دیگر به بزرگترین سیستم آنلاین مالی دنیا وصل شوید. یادتان باشد که برای بهره‌مندی از مزایای این بسته‌های اختصاصی تنها یک روز دیگر فرصت دارید و پس از این تاریخ، مهلت جشنواره تمدید نخواهد شد. 

 نحوه شرکت در جشنواره افتتاح حساب
برای این کار لازم است وارد سایت نیک پرداخت به آدرس nikpardakht.com شوید. یا از طریق تماس با شماره 021476120۰0 از مشاوره رایگان حساب‌های بین‌المللی استفاده کنید. پس در فرصت باقی‌مانده بسته‌ی انتخابی خود را خریداری کنید و از تخفیف‌های ویژه بهره‌مند شوید.
کد مطلب : ۲۷۸۶۴۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما