۰

نقد کردن پی‌پال؛ بدون محدودیت

تاریخ انتشار
شنبه ۵ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۰۷
نقد کردن پی‌پال؛ بدون محدودیت
نقد کردن پی‌پال؛ بدون محدودیت

مشکل شماره‌ یک؛ سد محکم تحریم
همکاری با شرکت‌های بین‌المللی و پروژه‌های میلیون دلاریبدون موانع بزرگ امکان‌پذیر نیست. اصلی‌ترین مسأله‌ای که بعد از اتمام پروژه‌های بین‌المللی باید حل و فصل شود، نقد کردن درآمد است. برای شمایی که مبادلات بین‌المللی دارید،فریلنسر، گیمر یا استریمر هستید نقطه‌ اشتراک شکستن سد تحریم بانکی است. با تمام این‌ها با مراجعه به متخصص امور، عبور از مانع تحریم آنقدرها هم سخت نیست.

مشکل شماره‌ دو؛ سرعت نقد کردن پی‌پال
چرا باید در سریع‌ترین زمان ممکن ارزهای حساب پی‌پال‌تانرا نقد کنید؟ با تبدیل دلار در ساعت 9 صبح احتمالاً آیفون 13 پرومکس را ارزان‌تر از دو بعدازظهر می‌خرید. با این حساب با قرار ندادن سرعت نقد کردن جزو اولویت‌های اصلی، خطریجدی بیخ گوش‌تان خواهد بود. دنبال آن الماس قرمز هستید، به سرعت بالا نیاز دارید. راهکار؟ نقد کردن درآمد ارزی با نیکپرداخت.

نقد کردن پی‌پال بدون محدودیت
در شرایط عادی نقد کردن پروژه‌های میلیون‌ دلاری با استفاده از حساب‌های بین‌المللی به راحتی انتقال پول در بانک‌هایداخلی است. اما در وضعیت تحریم، باید دنبال مکانی مطمئن باشید که بدون محدودیت حجم پی‌پال‌تان را نقد کند.

نقد کردن پی‌پال با نیک پرداخت
نیک پرداخت بعد از 15 سال کسب تجربه در حوزه‌ پرداخت‌هایارزی این امکان را برای شما فراهم کرده است که بدون محدودیت، کمتر از 30 دقیقه و بدون پرداخت کارمزد ثابت، ارزهای پی‌پال‌تان را نقد کنید. کافی‌ است بعد از ثبت‌نام و ثبت در خواست 30 دقیقه روی صندلی راحتی قهوه‌ای بنوشید تا پول به حساب‌تان واریز ‌شود. با رفتن به سایت نیک پرداخت به آدرس nikpardakht.com کلید طلایی زیر دست شماست تا الماس قرمز را با خودتان به خانه ببرید.  

 
کد مطلب : ۲۷۹۶۰۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما