۰

چگونه یک حساب بین‌المللی باز کنیم؟

تاریخ انتشار
شنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۵۷
چگونه یک حساب بین‌المللی باز کنیم؟
چگونه یک حساب بین‌المللی باز کنیم؟

آی‌تی‌من- پرفکت مانی برعکس بسیاری از سیستم‌های پرداخت مشهور دنیا، خدمات خود را در اختیار ایرانیان نیز قرار داده و از این رو به روشی محبوب در میان کاربران کشور ما که قصد دریافت و ارسال پول به خارج کشور و یا نقد کردن درآمدهای فریلنسری را دارند، تبدیل شده است. شما نیز می‌توانید بدون محدودیت و به راحتی یک اکانت پرفکت مانی برای خود بسازید تا از مزایای آن بهره‌مند شوید.

از جمله مزایی که سیستم پرفکت مانی می‌تواند در اختیارتان بگذارد و با افتتاح حساب پرفکت مانی به آن خواهید رسید می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:‌

یکی از مهمترین مزیت‌ها پشتیبانی از زبان فارسی است. دوم اینکه برای افتتاح حساب پرفکت مانی به هیچ حساب بانکی خارجی نیاز ندارید. همچنین چند نوع حساب مانند حساب دلاری، یورو، طلا و بیت کوین و ... از جانب این سیستم پشتیبانی می‌شود که دست کاربران را در انتخاب نوع روش پرداخت بازگذاشته است. 

فریلنسرهای زیادی در سراسر دنیا و ایران برای اینکه پول خود را بدون نیاز به باز کردن حساب در بانک‌های خارجی از جانب کارفرما دریافت کنند، پرفکت مانی را انتخاب می‌کنند. همچنین با همان اکانت می‌توانند خریدهای خود را از فروشگاه‌های اینترنتی که دارای درگاه پرداخت پرفکت مانی هستند انجام دهند. نحوه نقد کردن درآمدهای ارزی با درگاه پرفکت مانی نیز ساده است و سایت‌ نیک پرداخت این درآمدها را به سادگی برای شما نقد خواهد کرد. 

به همه مزیت‌های بالا این مزیت را هم اضافه کنید که پرفکت مانی به هر حساب به طور سالانه درصدی سود پرداخت می‌کند. این امر به دلیل سرمایه‌گذاری است که این سیستم با استفاده از سپرده‌های موجود انجام می‌دهد. پس اگر قصد نقد کردن درآمد دلاری داشته یا قصد مهاجرت دارید و نمی‌خواهید دلار کاغذی با خود حمل و نقل کنید، پرفکت مانی بهترین انتخاب است. برای اینکه از مزایای افتتاح حساب پرفکت مانی برخوردار شوید این کار را به سایت نیک پرداخت به آدرس www.nikpardakht.com بسپارید.
 
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۷۸۲۰۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما