۰

نظارت بر فعالیت استارت‌آپ‌ها در اولویت پلیس فتا است

تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۱۴
نظارت بر فعالیت استارت‌آپ‌ها در اولویت پلیس فتا است
نظارت بر فعالیت استارت‌آپ‌ها در اولویت پلیس فتا است

آی‌تی‌من- سردار وحید مجید، در حاشیه برگزاری جلسه هم اندیشی با مدیران و فعالان حوزه کسب و کارهای اینترنتی در کشور با اشاره به علاقه مندی و میزان استقبال بالای هموطنان گرامی‌در بهره مندی از خدمات کسب و کارها در فضای سایبر، نظارت بر فعالیت استارت آپ‌ها را یکی از اولویت‌های اصلی مأموریتی پلیس فتا برشمرد.

وی با بیان اینکه هم اکنون تعداد زیادی واحد کسب و کار اینترنتی در کشور مشغول به فعالیت هستند، توجه به خدمات رسانی مطلوب به کاربران و متقاضیان را بسیار مهم عنوان کرد.

مجید شیوع کرونا ویروس در دنیا و به خصوص کشور ایران و معطوف شدن توجه به ظرفیت فضای سایبر را یکی از علت‌های اصلی استقبال کاربران از دریافت خدمات از استارت‌ها برشمرد و گفت: شناسایی بسترهای فنی جرم و اهتمام جدی در خدمات رسانی بهتر به متقاضیان از وظایف اصلی فعالان حوزه کسب و کارهای اینترنتی است.

رییس پلیس فتا انتظامی‌کشور ادامه داد: رسیدگی به مشکلات استارت آپ‌ها و استفاده از پیشنهادات فعالان در حوزه کسب و کارهای اینترنتی در ارایه خدمات مطلوب‌تر به کاربران یکی دیگر از اهداف این جلسه هم اندیشی بود؛ ارایه راهکارهای فنی و تخصصی، پیش بینی و کاهش روش‌های ارتکاب به جرم و کلاهبرداری از سوی مجرمان سایبری نیز در این جلسه مطرح و مورد بررسی قرار گرفت. وی با تاکید بر اعلام همکاری و حمایت پلیس فتا از تمامی‌حوزه‌های فعالان کسب و کار اینترنتی در کشور؛ تداوم جلسه‌های هم اندیشی با کسب و کارها را به منظور افزایش دانش فنی و تخصصی پیشگیری از وقوع جرایم سایبری را ضروری دانست.
 
مرجع : پلیس فتا
کد مطلب : ۲۷۸۲۸۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما