۰

سومین جشنواره نهال فین‌تک با حمایت دیجی‌پی برگزار می‌شود

تاریخ انتشار
يکشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۳۷
سومین جشنواره نهال فین‌تک با حمایت دیجی‌پی برگزار می‌شود
سومین جشنواره نهال فین‌تک با حمایت دیجی‌پی برگزار می‌شود

جشنواره نهال فین‌تک هر سال با معرفی برگزیده‌ترین محصولات، راهکارها و چهره‌های تاثیرگذار صنعت فین‌تک (فناوری‌های مالی) گام‌های مؤثری برای توسعه این صنعت و رشد اقتصاد دیجیتال کشور برمی‌دارد.

جشنواره نهال فین‌تک برای نخستین‌ بار اسفند سال ۱۳۹۸ هم‌زمان با یازدهمین رویداد فیناپ برگزار شد. دومین دوره آن اسفند سال ۱۳۹۹ با نگاه ویژه به اپلیکیشن‌ها و راهکارهای برتر در دوران همه‌گیری کرونا به بخش‌های مختلف حوزه فین‌تک پرداخت.

 سومین دوره نهال فین‌تک روز چهارشنبه ۴ اسفندماه، از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۲۱ به‌کوشش تیم فیناپ و با همراهی تعدادی از فعالان پیشگام در این صنعت، از جمله دیجی‌پی، برگزار می‌شود. هدف این جشنواره، شناسایی، معرفی و تقدیر از پیشتازان و تأثیرگذاران این صنعت است.

در این دوره، مسئله‌محوری، غنی‌سازی واقعیت و طراحی انسان‌محور، به‌عنوان پارامترهای اصلی برای ارزیابی اپلیکیشن، محصول، راهکار و استارتاپ‌های حوزه فین‌تک در نظر گرفته شده است.

اپلیکیشن، محصول یا راهکار منتخب سال ۱۴۰۰ در گروه کسب‌وکارهای بزرگ و به‌صورت جداگانه برای کسب‌وکارهای نوپا، مرد تأثیرگذار ۱۴۰۰ حوزه فین‌تک، زن تأثیرگذار ۱۴۰۰ حوزه فین‌تک، تولیدکنندگان محتوا در حوزه مالی و فین‌تک و جایزه مانع نوآوری (به عنوان بزرگ‌ترین مانع بر سر فعالیت کسب‌وکارهای فین‌تکی)، از بخش‌های مختلف این دوره جشنواره هستند.

شرکت دیجی‌پی مفتخر است که در کنار تعدادی از برندهای مطرح و پیشروی فین‌تک، از برگزاری این دوره جشنواره حمایت می‌کند. دیجی‌پی، بازوی فناوری مالی گروه دیجی‌کالا، با هدف فراگیر کردن سرویس‌های مالی آنلاین برای عموم مردم و رشد و توسعه فعالیت‌های فرهنگی در حوزه فین‌تک از این رویداد حمایت می‌کند.  
مرجع : روابط عمومی دیجی پی
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۷۸۳۳۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما