۰
اتصال سرویس‌های بانک پاسارگاد به سنباد از طریق پادیوم

سرزمین هوشمند پاد و بانکداری باز

تاریخ انتشار
سه شنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۳۸
سرزمین هوشمند پاد و بانکداری باز
سرزمین هوشمند پاد و بانکداری باز

آی‌تی‌من- با اتصال زیرساخت سنباد به پلتفرم رابط‌های کاربردی برنامه‌نویسی (یا همان API) پادیوم، از این پس تمام خدمات بانکی پاسارگاد در این سامانه بانکداری باز در دسترس عموم کسب‌وکارها و استارتاپ‌ها قرار گرفته است.

بدیهی است که یکی از مهمترین نیازمندی‌ها جهت گسترش ظرفیت‌های رقابت‌پذیری و توسعه کسب‌وکارها، بهره‌گیری از خدمات بانکداری باز شمرده می‌شود و نگرانی‌های بیشماری را اعم از مراجعه به بانک‌های معتبر به منظور انجام امور بانکی و رسیدگی و مدیریت حساب‌ها رفع می‌کند.

سنباد با در نظر گرفتن این موضوع و با ارائه خدمات یکپارچه بانکداری باز به یاری کسب‌وکارها رفته تا با بهره‌گیری از خدمات بانک‌های مختلف، مجموعه‌ای از توانمندسازهای کسب‌وکار را به صورت یکپارچه، متنوع و امن فراهم سازد.
این پلتفرم با سرمایه‌گذاری تعدادی از بانک‌ها و ارگان‌های کشور از جمله بانک پاسارگاد در سال ۱۳۹۹ راه‌اندازی شده و هم‌اکنون با بهره‌گیری از زیرساخت‌های سرویس‌دهی پلتفرم پادیوم، خدمات بانکی پاسارگاد را نیز ارائه می‌دهد.

از جمله این خدمات می‌توان به سرویس کارت‌به‌کارت، تسویه و برداشت مستقیم، انتقال وجه سپرده، گزارش و اطلاعات سپرده، انتقال وجه پایا گروهی، تطبیق شماره حساب و کد ملی و … اشاره کرد.

گفتنی است پادیوم، بازارچه‌ای برای رابط‌های برنامه نویسی کاربردی (API) و خدمات دیجیتال در سرزمین هوشمند پاد است که از طریق آن کسب و کارها می‌توانند از سرویس‌ها و خدمات و محصولات مختلف آماده و ارائه شده استفاده کرده و امور برنامه نویسی و توسعه فنی خود را تسهیل کنند. API به طور خلاصه رابطی بین یک کتابخانه یا سیستم عامل و برنامه‌هایی است که از آن تقاضای سرویس دارند.

 برای کسب اطلاعات بیشتر از سرزمین هوشمند پاد به سایت ic.pod.ir مراجعه کرده و یا QR کد را اسکن نمایید.
مرجع : دفتر ارتباطات یکپارچه پاد
کد مطلب : ۲۷۸۶۸۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما