۰

نقش بانک‌ها در تحول دیجیتال در اینوتکس 2022 بررسی شد

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۲۲
نقش بانک‌ها در تحول دیجیتال در اینوتکس 2022 بررسی شد
نقش بانک‌ها در تحول دیجیتال در اینوتکس 2022 بررسی شد

آی‌تی‌من- عضو کمیسیون اقتصاد دیجیتال مجلس شورای اسلامی در این مراسم، با اشاره به آماده بودن مجلس برای همکاری با بانک‌هاافزود: زمان قانون گذاری پشت درهای گذشته و برآنیمتا بانک‌ها را به عنوان نهاد سوم در حوزه نوآوری و استارت آپ حمایت کنیم.

توانگر ادامه داد: هرچند هنوز درگیر مشکلات قوانینرمز ارزها هستیم اما تعاملات بسیار خوبی با بانک‌هاانجام شده و انتظار می رود شرکت‌های دانش بنیانمشکلاتشان را با ما در میان بگذارند تا بتوانیم با دیدبازتری اقدام به رفع‌مشکلات کنیم.

توانگر گفت: قوانین باید انعطاف بیشتری داشته باشند تا در این شرایط بتوانیم به مردم و به ویژهشرکت‌های دانش بنیان کمک بیشتری کنیم.
 
رویداد نکستیشن میزبان پنل ترسیم آینده کسب و‌کارهای نو در انقلاب چهارم 
نخستین روز نمایشگاه اینوتکس 2022 در پارک فناوری پردیس میزبان پنل بخش نکستشن با موضوع  آینده پژوهی فناوری و ترسیم آینده کسب و‌کارهای نو در انقلاب چهارم بود.

ستاد خبری اینوتکس- معاون نوآوری و توسعه زیستبوم فناپ با اشاره به آینده کسب و‌کارهای نو گفت: برایحفظ کسب و کارهای نو و فناوری محور افراد باید سبد سرمایه‌گذاری متنوعی را در نظر بگیرند و تمام تخم‌مرغ‌ها را در یک سبد نچینند.

مسعود زمانی توضیح داد: مدیران کسب و کارهاینوپا و کسانی که قصد دارند در این حوزه فعالیتداشته باشند باید بزرگ بیاندیشند و کوچک شروع کنند. 

زمانی بیان کرد: فعالان کسب و کارهای نوپا باید در بلند مدت و برای آینده راهکارهایی در نظر بگیرند که ارزان شکست بخورند. زمانی می‌توانیم بگوییم که یکفناوری موفق است که استراتژی و نوآوری داشته باشد. عدم برنامه‌ریزی و چشم‌انداز کسب و کار را با شکست مواجه می‌کند.

در ادامه شاهین حقی، یک کارشناس فناوری در پنل دوم با محوریت علوم پایه و فناوری گفت: برای شروع کسب و کار باید به این سوال پاسخ دهیم که چه کارهایی موفقیتش بیشتر است. تجربه نشان داده در انقلاب اول بهبود کیفیت زندگی در اولویت قرار داشت. در انقلاب دوم نیز الکتریسیته و تولید انبوه در اولویت قرار گرفت.

او ادامه داد: در انقلاب سوم تولید منعطف میکروالکترونیک‌ها مورد توجه بود اما در انقلاب چهارم سیستم سایبر و فیزیکی مورد توجه است.
 
مرجع : ستاد خبری اینوتکس ۲۰۲۰
کد مطلب : ۲۷۸۷۷۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما