۰

موافقت وزیر ارتباطات با استخدام ایثارگران مخابرات

تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۱۱
موافقت وزیر ارتباطات با استخدام ایثارگران مخابرات
موافقت وزیر ارتباطات با استخدام ایثارگران مخابرات

آی‌تی‌من-  برخی از کاربران فارس من با ثبت سوژه در این سامانه خواستار تبدیل وضعیت ایثارگران شرکت مخابرات ایران شده‌اند. قانون تبدیل وضعیت استخدامی‌ایثارگران سال گذشته در بند «د» تبصره ۲۰ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ و بند «و» تبصره ۲۰ قانون سال ۱۴۰۱ به تصویب رسیده است. براساس این قانون ایثارگرانی که در دستگاه‌های دولتی مشغول به کار هستند باید تبدیل وضعیت شوند و به استخدام رسمی‌در آیند.

اما اجرای این قانون در مجموعه‌هایی که قبلا دولتی بوده‌اند و اکنون به بخش خصوصی واگذار شده‌اند پیچیده شده است.

سردبیر سوژه فارس من که درخواست تبدیل وضعیت ایثارگران در شرکت مخابرات را ثبت کرده و کارمند شرکتی مخابرات است به خبرنگار فارس توضیح داد: شرکت مخابرات از اجرای قانون تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی ایثارگر، فرزندان ایثارگر، فرزندان جانبازان و خواهر و برادر شهید سر باز می‌زند.

وی گفت: مجمع سهامداران شرکت مخابرات اجرای این قانون را به هیات مدیره تکلیف کرد و قرار بود که بیست و پنجم اسفندماه 1400 احکام ما را صادر کنند اما پس از آن اعلام کردند که شرکت مخابرات ایران شرکتی مشمول اصل 44 است و این قانون شامل حال این شرکت نمی‌شود، در حالی که ۵۱ درصد سهام مخابرات متعلق به ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و ۴۹ درصد متعلق به دولت است و طبق قانون مجلس باید تبدیل قانون تبدیل وضعیت ایثارگران به استخدام رسمی‌در این شرکت هم اجرا شود.
 
مرجع : فارس
کد مطلب : ۲۷۸۸۱۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما

پربيننده ترين