۰

تاکید وزیر ارتباطات بر تبدیل وضعیت ایثارگران شرکت مخابرات ایران

تاریخ انتشار
شنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۳۲
تاکید وزیر ارتباطات بر تبدیل وضعیت ایثارگران شرکت مخابرات ایران
تاکید وزیر ارتباطات بر تبدیل وضعیت ایثارگران شرکت مخابرات ایران

آی‌تی‌من- عیسی زارع‌پور گفت: خوشبختانه فرهنگ ایثار و جهاد در کشور ما همچنان ادامه دارد، با این ‌وجود معتقدم امروزه بیش از هر زمان دیگری  نیازمند تقویت این فرهنگ و روحیه هستیم تا بتوانیممشکلات کشور را حل کنیم و پیشرفت کشور را تضمین کنیم .

وی بابیان اینکه با اتکا به همین فرهنگ، کشور ما توانسته است در بسیاری از حوزه‌ها پیشرفت کند گفت: جمهوری اسلامی ایران با وجود آنکه بیش از ۴۰ سال تحت‌فشار و تحریم بوده اما توانسته مسیرهایرشد، پیشرفت و ترقی را با اتکا به فرهنگ و روحیه جهادی طی کند. مایهافتخار است که با وجود محدودیت‌های بسیار، کشورمان در بسیاری از حوزه‌ها پیشرفتهای قابل توجهی کرده است. 

زارع پور در خاتمه در پاسخ به دغدغه ایثارگران شرکت مخابرات ایرانگفت: جمعی از ایثارگران شرکت مخابرات ایران مدت‌هاست که پیگیرحق‌وحقوق خودشان از این شرکت هستند. از مدیران شرکت مخابرات که خودشان از ایثارگران و جهادگران هشت سال دفاع مقدس هستند میخواهم که تکالیف قانونی شرکت مخابرات در تبدیل وضعیت ایثارگراناین شرکت را انجام دهند. وی افزود: وزارت ارتباطات هم به‌عنوان یکی از سهامداران سال گذشته و در مقاطع مختلف موافقت خود را با تبدیلوضعیت ایثارگران اعلام کرده و این امر نباید بیش از این به تاخیربیفتد.
​​​​​​​
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۷۹۵۳۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما