۰

مهلت یک‌ماهه به مخابرات برای تعیین تکلیف تبدیل وضعیت ایثارگران

تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۴۲
مهلت یک‌ماهه به مخابرات برای تعیین تکلیف تبدیل وضعیت ایثارگران
مهلت یک‌ماهه به مخابرات برای تعیین تکلیف تبدیل وضعیت ایثارگران

آی‌تی‌من- علی خضریان سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ در تشریح نشست عصر دیروز این کمیسیون با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: در این جلسه که با حضور مدیرعامل شرکت مخابرات و همچنین مدیران عامل اپراتورهای تلفن همراه و همچنین تعدادی از نماینده‌های اتحادیه‌های مرتبط با صنف ارتباطات و فناوری اطلاعات تشکیل شد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس یازدهم ادامه داد: در این جلسه مقرر شد ظرف یک ماه شرکت مخابرات موضوع تبدیل وضعیت ایثارگران را مطابق قانون با سهامداران پیگیری و تعیین تکلیف کند تا این مشکل هر چه سریع‌تر مرتفع شود.

وی افزود: موضوع دیگری که در جلسه امروز مورد بررسی قرار گرفت بحث استقرار فیبر نوری بود که براساس گزارش وزیر ارتباطات، مشوق‌هایی برای اپراتورها در جهت توسعه فیبر نوری پیش‌بینی شده و دولت منابع خوبی را در اختیار اپراتورهای شبکه ثابت برای بکارگیری فیبر نوری قرار داده است. همچنین سامانه www.iranfttx.ir نیز برای پایش میزان پیشرفت استقرار فیبر نوری و اطلاع مردم از برخورداری واحد محل سکونت خود از این امکان توسط وزیر معرفی شد.

عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ در پایان خاطرنشان کرد: همچنین مقرر شد یک نفر به عنوان نماینده کمیسیون در کمیته بررسی وضعیت دستگاه برای پایش میزان همکاری آنها با پنجره خدمات دولت هوشمند حضور پیدا کند.
 
مرجع : خانه ملت
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۷۹۹۲۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما