۰

پیش‌بینی کارشناسان: هزاران ارز دیجیتال از بین می‌روند

تاریخ انتشار
شنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۲۵
پیش‌بینی کارشناسان: هزاران ارز دیجیتال از بین می‌روند
پیش‌بینی کارشناسان: هزاران ارز دیجیتال از بین می‌روند

آی‌تی‌من- چندین بازیگر صنعت ارز‌های دیجیتال بهCNBC گفته‌اند: احتمالاً هزاران توکن دیجیتالی از بین ‌می‌روند در حالی که تعداد بلاک‌چین‌های موجود نیز در سال‌های آینده کاهش خواهد یافت.

بیش از ۱۹ هزار ارز دیجیتال و ده‌ها پلتفرم بلاکچین وجود دارد. یک پلتفرم بلاک چین، مانند اتریوم،فناوری زیربنایی است که بسیاری از این ارز‌هایدیجیتال مختلف بر اساس آن ساخته شده‌اند.

فروپاشی اخیر استیبل کوینالگوریتمی‌terraUSD و لونا، که موجی از شوک را در بازار ایجاد کرد، باعث شده است تا هزاران ارز دیجیتالی مورد توجه قرار بگیرند و سؤالی که در حال حاضر به وجود می‌آید این است که آیا این ارز‌هاینیز سرنوشتی همچون لونا را خواهند داشت یامی‌توانند در این بازار دوام بیاورند و به رشد خود ادامه دهند.

برتراند پرز، مدیر عامل بنیاد Web۳، هفته گذشته در مجمع جهانی اقتصاد در داووس، سوئیس، به CNBC گفت: یکی از تأثیرات آنچه هفته گذشته در موردTerra دیدیم این است که در مرحله‌ای هستیم که اساساً بلاک چین‌ها و توکن‌های بسیار زیادی وجود دارد، و این باعث سردرگمی‌کاربران می‌شود که خطراتی را نیز برای کاربران به همراه دارد.

وی افزود: این دقیقاً همانند شروع کار و گسترش اینترنت است؛ در آن زمان شرکت‌های دات کام زیادیوجود داشت و بسیاری از آنان کلاه‌برداری بودند؛ با گذشت زمان تمام این مشکلات برطرف شد و در حال حاضر شرکت‌های بسیار خوبی داریم که به طور قانونی کار می‌کنند.

برد گارلینگ‌هاوس، مدیر عامل شرکت پرداخت‌هایبین مرزی بلاک چین ریپل، گفت که احتمالاً در آیندهارز‌های دیجیتالی زیادی باقی خواهند ماند.

وی افزود: من فکر می‌کنم این سؤال وجود دارد که در حالی که در دنیای فیات، شاید ۱۸۰ ارز وجود داشته باشد؛ آیا ما امروز به ۱۹ هزار ارز دیجیتالجدید نیاز داریم یا نه.»

اسکات می‌نرد، مدیر ارشد سرمایه‌گذاری گوگن‌هایم،هفته گذشته وقتی گفت که اکثر رمزارز‌ها «آشغال» هستند، اما بیت کوین و اتریوم زنده خواهند ماند، بدبینی بیشتری را به بازار ارز‌های دیجیتال اضافه کرد.

این نظرات در بازار ارز‌های دیجیتال درست زمانیدارد مطرح می‌شود که بازار به شدت در فشار است. بیت کوین بیش از ۵۰ درصد از رکوردی که در ماه نوامبر به ثبت رساند، کاهش یافته است، و بسیاری از توکن‌های دیجیتال دیگر به شدت کمتر از بالاترینرکورد خود هستند.
​​​​​​​
مرجع : اقتصاد۲۴
کد مطلب : ۲۷۸۹۹۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما