۰

قطع برق و تجهیزات فرسوده اینترنت تهران را از کار انداخت

تاریخ انتشار
سه شنبه ۴ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۴۹
قطع برق و تجهیزات فرسوده اینترنت تهران را از کار انداخت
قطع برق و تجهیزات فرسوده اینترنت تهران را از کار انداخت

آی‌تی‌من- اگرچه با گذشت چند ساعت از این اختلال و سرازیر شدن مشترکان تهرانی به سمت مراکز پشتیبانی شرکت‌های اینترنتی، اطلاعیه‌ای از سوی وزارت ارتباطات منتشر نشد.

نخستین اطلاعیه را شرکت مخابرات ایران منتشر و اعلام کرد: با توجه به دریافت گزارش‌هایی از کاربران در مورد قطعی گسترده اینترنت‌های همراه و خانگی در تهران و مناطق مختلف به اطلاع می‌رساند این قطعی ارتباطی به شرکت مخابرات ایران ندارد.

اداره‌کل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران در عین حال تأیید کرد: از ساعاتی پیش اختلال ایجادشده باعث قطعی موقت اینترنت در برخی نقاط کشور شده است.

در همین حال و در شرایطی که برخی گزارش‌های غیررسمی، اختلال برق در شرکت ارتباطات زیرساخت (ساختمان LCT) را دلیل اختلال اینترنت در روز قبل اعلام می‌کردند، سرانجام در ساعت 13 و 11 دقیقه ظهر روابط عمومی‌و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به نقل از روابط عمومی‌شرکت ارتباطات زیرساخت، اعلام کرد صبح امروز (روز قبل) بر اثر فرسودگی خطوط و تجهیزات انتقال برق، در شبکه اینترنتی برخی از مناطق تهران اختلال ایجاد شده بود که با پیگیری و همکاری کارشناسان این شرکت و هماهنگی شرکت توانیر مشکل برطرف و در حال حاضر تمامی‌ارتباطات به حالت پایدار درآمده است.

در ادامه این اطلاعیه آمده بود: از حدود ساعت 8:30 دقیقه صبح، اینترنت در برخی نقاط تهران دچار اختلال شده بود که هم‌اکنون این اختلال برطرف شده است.
 
کد مطلب : ۲۷۹۳۶۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما