۰

شعب رسیدگی به حل اختلاف دانش بنیان افزایش می‌یابد

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۹ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۵۲
شعب رسیدگی به حل اختلاف دانش بنیان افزایش می‌یابد
شعب رسیدگی به حل اختلاف دانش بنیان افزایش می‌یابد

آی‌تی‌من- سورنا ستاری درباره دادگاه‌ها و شورای حل اختلاف شرکت‌های دانش بنیان با تاکید بر اینکه باید تعداد اینمراکز افزایش می‌یابد، گفت: امیدوار هستیم که تعداد ایندادگاه‌ها و شوراها بیشتر شود و این زمانی اتفاق می‌افتد که ارجاع کار به این دادگاه‌ها بیشتر باشد.

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری ادامه داد: باید ایننیاز ایجاد شود و به یک سطحی برسد که تعداد دادگاه‌هایشرکت‌های دانش بنیان زیاد شود.
وی با تاکید بر اینکه حتماً امسال در شهرستان‌ها هم دادگاه‌ها راه اندازی شوند، افزود: در هر صورت می‌بایست مراکز استان‌ها شعبه‌های خاص داشته باشند اما این بستگی به تعداد پرونده‌ها دارد و اگر به حدی برسد شعبه در همان استان ایجاد می‌شود.

ستاری البته تاکید کرد که راه اندازی شعب رسیدگی به حل اختلاف شرکت‌های دانش بنیان پروسه زمانبری است و در واقع اجرایی سازی یک قانون در کوتاه مدت اتفاق نمی‌افتد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا شعب دادگاه‌های رسیدگی به اختلاف شرکت‌های دانش بنیان در استان‌هایی راه اندازیمی‌شود که تعداد شرکت‌های دانش بنیان در آنها بیشتر است، گفت: اصل این است که چنین دادگاه‌هایی در استان‌هاییباشند که شرکت‌های دانش بنیان بیشتری دارند؛ بر همیناساس تهران و البرز در اولویت قرار دارند.
​​​​​​​
مرجع : مهر
کد مطلب : ۲۷۹۶۶۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما