۰

آپدیت ios و رفع چندین باگ در محصولات اپل

تاریخ انتشار
شنبه ۲ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۳
آپدیت ios و رفع چندین باگ در محصولات اپل
آپدیت ios و رفع چندین باگ در محصولات اپل
 
بنا به خبر منتشر شده در تکنا همانند همیشه برای دریافت این آپدیت در آیفون واجد شرایط باید به تنظیمات، بخش General و سپس Software Update بروند تا جدیدترین نسخه iOS را دریافت کنند. به گفته اپل، این به‌روزرسانی چندین باگ که تا به امروز مدل‌های آیفون ۱۴ و سایر آیفون‌های مجهز به ۱۶ iOS را دچار مشکل کرده، برطرف می‌کند. یکی از این مشکلات که در روزهای اخیر حسابی سروصدا به پا کرده بود، مشکل لرزش دوربین مدل‌های پرو آیفون ۱۴ در هنگام استفاده از اپ‌های شخص ثالث مانند برنامه‌های شبکه‌های اجتماعی بود.
 
بنا بر تحقیقات techna.news و theverge از دیگر مشکلات قابل‌توجهی که به‌روزرسانی ۱۶٫۰٫۲ iOS رفع می‌کند می‌توان به باگی اشاره کرد که باعث می‌شد پیام مربوط به مجوز کپی‌پیست به طور مداوم پیش‌روی کاربر قرار بگیرد. همچنین مشکل نمایشگر سیاه هنگام راه‌اندازی گوشی هم با این آپدیت از بین می‌رود. برخی کاربران آیفون X، آیفون XR و آیفون ۱۱ که نمایشگر گوشی‌شان را عوض کرده بودند، پس از آپدیت سیستم عامل دستگاه‌شان به ۱۶ iOS، نمایشگر آنها از کار می‌افتاد.
 
حالا این مشکل در ۱۶٫۰٫۲ iOS برطرف شده است. ۱۶ iOS در همین مدت کوتاهی که در اختیار کاربران قرار گرفته، دردسرهای تقریبا زیادی برای آنها ایجاد کرده که البته مهم‌ترین آن لرزش دوربین مدل‌های پرو آیفون ۱۴ بود. اپل در گذشته گفته بود که با یک مشکل نرم‌افزاری روبه‌رو هستیم و با انتشار یک آپدیت آن را برطرف می‌کند و حالا به وعده‌اش عمل کرده است. اپل در حال حاضر روی نسخه ۱۶٫۱ iOS کار می‌کند؛ سیستم عاملی که ماه اکتبر همراه با ۱۶٫۱ iPadOS  در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. دیگر خبرها را در صفحه اخبار فناوری دنبال کنید.


 
کد مطلب : ۲۷۹۸۵۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما