۰

آپدیت نرم‌افزاری گوشی‌های آیفون داخل جعبه!

تاریخ انتشار
سه شنبه ۹ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۵۳
آپدیت نرم‌افزاری گوشی‌های آیفون داخل جعبه!
آپدیت نرم‌افزاری گوشی‌های آیفون داخل جعبه!

آی‌تی‌من- اواخر هفته گذشته، کمپانی اپل با انتشار iOS 17.1 برخی قابلیت‌های معرفی شده در مراسم WWDC 2023 را دردسترس کاربران قرار داد. پس‌ازآن، نسخه بتا iOS 17.2 را برای توسعه‌دهندگان منتشر کرد که شامل ویژگی‌های جدیدتر و تغییراتی در اکوسیستم آی او اس می‌شود. همچنین، انتشار این نسخه نشان می‌دهد اپل احتمالا به‌زودی دستگاه آیپد مانندی را برای به‌روزرسانی خودکار آیفون‌های داخل جعبه در فروشگاه‌های اپل استور عرضه می‌کند تا کارمندان بتوانند با استفاده از آن تمام‌ گوشی‌های فروخته نشده را پس‌از انتشار هر آپدیت iOS به‌سرعت به‌روزرسانی کنند.

براساس تازه‌ترین گزارش‌ها، اپل قصد دارد تمام فروشگاه‌های اپل استور را به یک آیپد مجهز کند تا کارمندان بتوانند به‌راحتی در کوتاه‌ترین زمان ممکن آیفون‌های موجود را به آخرین آپدیت نرم‌افزاری به‌روزرسانی کنند. بدین‌ترتیب، کاربرانی که یک دستگاه آیفون جدید را خریداری می‌کنند، دیگر مانند گذشته نیازی به آپدیت ندارد، چراکه قبلا توسط نمایندگی موردنظر انجام شده است. همچنین، یادآور می‌شویم این خبر چندی پیش توسط تحلیلگر سرشناس محصولات اپل، مارک گورمن، در خبرنامه Power On به‌اشتراک گذاشته شد.

به‌نقل از ‌سایت خبری ۹to5mac، آخرین نسخه بتای iOS 17.2 اپل حاوی کد‌های نرم‌افزاری است که نشان می‌دهد دستگاه آیپد شکل به‌زودی دردسترس کارمندان اپل قرار می‌گیرد. به‌عبارتی دقیق‌ترِ، اپل می‌خواهد قبل‌ازآن که کاربران به‌صورت دستی وارد منو تنظیمات شده و آیفون‌ جدیدشان را به‌رزورسانی کنند؛ درحقیقت اپل می‌خواهد کاربران به‌روزترین دستگاه را خریداری کنند، به‌همین‌دلیل این دستگاه آیپد شکل را در نمایندگی‌ها پخش می‌کند.

آخرین نسخه SDK بتای سیستم‌عامل iOS 17.2 با کد Xcode 15.1 منتشر کرد که شامل فریم‌ورک‌های داخلی تحت‌عنوان FactoryOTANetworkUtils و FactoryOTALogger به‌همراه FactoryOTAWifiUtils می‌شود. به‌نظر می‌رسد فریم‌ورک‌های یادشده آپدیت‌های OTA را به‌صورت بی‌سیم روی آیفون‌های جدید و آنباکس نشده نصب می‌کند. البته این فریم‌ورک‌ها به دستگاه سوم شخص نیاز دارند تا بتوانند آپدیت‌ها را روی آیفون نصب کنند؛ درهمین‌راستا، دستگاه آیپد شکلی که پیش‌تر درباره صحبت کردیم، روانه اپل استورها می‌شود.

درنهایت اشاره‌ای به مشکلات گذشته سیستم‌عامل iOS 17 می‌کنیم که باعث شکایت بسیاری از کاربران شد و به‌طور ویژه‌ای باعث افزایش دمای داخلی آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس می‌شد. سپس، غول ساکن کوپرتینو با انتشار آپدیت‌های جدیدتر تلاش کرد این مشکل را برطرف کند، اما تاکنون گزارش‌ها حاکی از آن است که کاربران هنوز با مشکل یادشده دست‌وپنجه نرم می‌کنند؛ اپل تعهدش را درخصوص برطرف کردن افزایش دما اعلام کرده و می‌گوید تیم‌ نرم‌افزاری شبانه‌روز برای رفع نقص فنی تلاش می‌کنند.
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۸۲۰۴۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما