۰

آیفون ۱۰ هزار دلاری عرضه شد

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۵۳
آیفون ۱۰ هزار دلاری عرضه شد
آیفون ۱۰ هزار دلاری عرضه شد

آی‌تی‌من- اواسط هفته گذشته، کمپانی بزرگ اپل از سری آیفون ۱۵ به‌همراه ساعت‌های هوشمند اپل واچ اولترا نسل دوم و اپل واچ سری ۹ در مراسمی‌تحت‌عنوان Wonderlust رونمایی کرد. سری آیفون ۱۵ شامل نسخه استاندارد، پلاس، پرو و پرو مکس می‌شود که قابلیت‌های فراوانی در بخش سخت‌افزاری و طراحی دارند که می‌‌تواند کاربران را مجذوب کند. برای مثال، آیفون ۱۵ پرو و پرو مکس از فریم تیتانیومی‌بهره می‌برند که درعین جذابیت‌های ظاهری از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است.

باوجوداین، هیچ‌یک از نسخه‌های آیفون ۱۵ از متریال‌ گران‌قیمت برای جذب کاربران استفاده نمی‌کند. اما کمپانی Caviar که به ساخت گوشی‌های گران‌قیمت و لوکس شهرت دارد از آیفون ۱۵ پرو و پرو مکس با روکش طلا پرده‌برداری کرده و آن را تحت‌عنوان آیفون ۱۵ پرو اولترا گولد در دسترس قرار داده است. البته باید یادآور شویم که این کمپانی مستقر در امارات متحده عربی نسخه‌های دیگری با پوشش‌ جذاب دارد که در ادامه به‌ آن‌ها می‌پردازیم.

براساس گزارش‌‌ها، قیمت پایه آیفون ۱۵ پرو Ultra Gold از ۸۸۹۰ دلار شروع می‌شود و به ۹۸۹۰ دلار می‌رسد؛ همچنین نسخه آیفون ۱۵ پرو مکس Ultra Gold با قیمت پایه ۹۶۷۰ دلار و تا ۱۰۳۹۰ دلار افزایش می‌یابد. نسخه‌های اولترا گولد آیفون ۱۵ پرو از پوشش طلا ۱۸ عیار با روکش ساتن بهره می‌برد که جلوه‌ای بسیار خاص به دستگاه می‌دهد؛ لازم است ذکر کنیم که لوگوی اپل در پنل پشت گوشی از طلای ۲۴ عیار ساخته می‌شود.

کمپانی Caviar با انتشار بیانیه‌ای رسمی‌اعلام کرد که نسخه‌‌های Ultra Gold تنها برای افراد مشهور و برگزیده ساخته می‌شود که شامل بازیگران، ورزشکاران، سیاست‌مداران یا خوانندگان می‌‌شود. بنابراین به‌راحتی می‌توان دریافت که افراد عادی حتی با داشتن پول کافی در حساب‌های بانکی‌شان اجازه خرید آیفون ۱۵ پرو و آیفون پرو مکس Ultra Gold Edition را نخواهند داشت.

علاوه‌براین، کمپانی موردبحث از آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس با نسخه Ultra Black رونمایی کرد؛ قیمت پایه آیفون ۱۵ پرو اولترا بلک از ۸۰۶۰ دلار شروع خواهد شد و ۹۰۶۰ دلار خواهد رسید. نسخه پرو مکس Ultra Black نیز از ۸۸۴۰ دلار آغاز می‌شود و ۹۵۶۰ دلار بالاترین پیکربندی آن خواهد بود. یادآوری می‌شود که لوگوی اپل در این مدل از طلای ۲۴ عیار ساخته می‌شود، اما فریم آن از تیتانیوم خواهد بود که برای ساخت هواپیمای جنگی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اما شاهکار کمپانی Caviar به‌همین‌جا ختم نمی‌شود؛ مدل دیگر که بانام Titan Black شناخته خواهد شد از بدنه تیتانیومی‌استفاده می‌کند، اما لوگوی اپل در پنل پشت دستگاه توسط شرکت جواهرسازی Van Cleef & Arpels ساخته می‌شود.
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۸۱۷۷۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما