۰

آیفون ۱۵ در چه رنگ‌هایی عرضه می‌شود

تاریخ انتشار
سه شنبه ۷ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۱۷
آیفون ۱۵ در چه رنگ‌هایی عرضه می‌شود
آیفون ۱۵ در چه رنگ‌هایی عرضه می‌شود

آی‌تی‌من- کمپانی اپل همیشه نسل جدید گوشی‌های آیفون را در دومین سه‌شنبه ماه سپتامبر معرفی می‌کند؛ برهمین‌اساس، اگر مشکلی در زنجیره تامین قطعات پیش نیاید به احتمال زیاد دوازدهم سپتامبر برابر با بیست‌ویکم شهریورماه شاهد برگزاری مراسم فار اوت (Far Out) خواهیم بود. براساس آخرین گزارش‌ها، اپل درکنار سری آیفون ۱۵ از اپل واچ سری ۹ و نسل دوم اپل واچ اولترا نیز رونمایی می‌کند.

طبق روال سال‌های گذشته انتظار می‌رود چهار نسخه جدید معرفی شود که شامل آیفون ۱۵ استاندارد، آیفون ۱۵ پلاس، آیفون پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس یا اولترا خواهد شد؛ یادآوری می‌شود مدل پلاس از سال گذشته با سری آیفون ۱۴ وارد بازار شد که با استقبال کاربران بسیاری در برخی بازارها قرار گرفت.

همچنین سال گذشته هریک مدل‌های پایه و پرو از رنگ منحصربه‌فردی بهره‌ بردند که از خاص‌ترین و پرفروش‌ترین آن‌ها می‌توانیم به رنگ ارغوانی آیفون ۱۵ پرو اشاره کنیم.

اکنون اخبار و شایعات گسترده‌ای پیرامون رنگ‌بندی سری آیفون ۱۵ به‌گوش می‌رسد که ترکیب رنگی تمام نسخه‌ها را برای ما افشا می‌کند؛ بنابراین قصد داریم در این مقاله به بررسی رنگ‌های احتمالی سری یادشده بپردازیم و نشان دهیم هریک از نسخه‌ها دارای چند رنگ خواهند بود.
رنگ‌بندی آیفون ۱۵ پایه
نخست با آیفون ۱۵ پایه و آیفون ۱۵ پلاس شروع می‌کنیم که احتمالا طبق سا‌ل‌های گذشته از رنگ‌های مشابهی برخوردار خواهند شد. براساس افشاگری‌ها، این نسخه در پنج رنگ سیاه، سفید، قرمز، آبی روشن و صورتی معرفی می‌شود.

ازسوی‌دیگر، آیفون ۱۵ پرو و پرو مکس با رنگ‌های مشکی، خاکستری و آبی تیره عرضه می‌شود که رنگ‌های خاص و انحصاری این مدل‌ها محسوب می‌شود؛ لازم به‌ذکر است رنگ طلایی که جلوه‌ای نوستالژیک و کلاسیک داشت حذف خواهد شد.

نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشیم آن است که رنگ‌های یادشده نهایی نیستند و احتمالا طی روزهای آتی شامل تغییراتی شوند که اعلام خواهیم کرد.

اما الان شایع‌ترین رنگ‌‌ها که افشاگران از وجود آن‌ها اطمینان کافی دارند مشکی و سفید است که در سال‌های گذشته همواره در مدل‌های پایه حضور داشتند و عضو بی‌بدیل این خانواده محسوب می‌شوند و دلیلی وجود ندارد که اپل پرطرفدارترین و پرفروش‌ترین رنگ‌هایش را حذف کند.

احتمالا پنل پشت آیفون‌های پایه براق باشند. بنابراین وجود اثر انگشت یا گرد‌وخاک برای چنین طرحی طبیعی خواهد بود. لوگوی کمپانی اپل نیز به‌رنگ خاکستری خواهد بود که با ادغام شدن با رنگ مشکی جلوه‌ای زیبا به دستگاه می‌دهد. رنگ سفید آیفون ۱۵ پایه نیز با سال‌های قبل تفاوتی نخواهد داشت و لوگوی اپل نیز با رنگ تقریبا تیتانیومی حالت محوی را پیدا کرده است. یادآوری می‌شود این رنگ عملا سفید خالص نیست و از توناژ گرمی برخوردار است.

یکی دیگر از رنگ‌های پرطرفدار آیفون‌ها، رنگ قرمز محسوب می‌شود که طی ‌سال‌های گذشته حضور همیشگی داشته و رتبه فروش خوبی بین سایر رنگ‌های آیفون داشته است. امسال نیز مانند سال‌های قبل آیفون نیز از آن بهره‌مند می‌شود تا رنگ‌بندی مدل‌های پایه تکمیل باشد و سلیقه طیف وسیعی از کاربران را دربرگیرد.
رنگ‌های جدید آیفون ۱۵
اصولا در زمان عرضه اولیه، آیفون‌های پایه از پنج رنگ برخوردار می‌شوند که به آن‌ها اشاره کردیم. اما کمپانی سازنده در نیمه‌دوم گوشی‌های آیفون اصولا یک رنگ جدید را به‌ آن اضافه می‌کند که احتمالا رنگ زرد برای آیفون ۱۵ انتخاب خواهد شد.

علاوه‌براین، رنگ صورتی و آبی، رنگ‌های جدیدی هستند که قرار است به‌ نسل جدید پرچمداران اپل اضافه شوند. رندرهای زیر به‌خوبی نشان می‌دهند که با چه طیف رنگی مواجه خواهیم بود. اما هنوز هیچ‌گونه اطلاعات یا تصویر رسمی وجود ندارد که اثبات کند رنگ‌های آبی و صورتی به آیفون ۱۵ راه پیدا خواهند کرد.
رنگ‌بندی آیفون ۱۵ پرو
برخلاف نسخه‌های پایه که از اهمیت کمی برخوردار هستند و افشاگران کمتری به آن‌ها می‌پردازند، اطلاعات و رندرها از آیفون ۱۵ و پرو مکس بسیار زیاد است. براساس تازه‌ترین گزارش‌ها، کمپانی اپل قصد دارد رنگ کلاسیک طلایی را حذف کرده و رنگ خاکستری را جایگزین کند؛ خبرگزاری‌های حوزه فناوری از این رنگ بانام «Titan Gray» یاد کردند که تقریبا مشابه رنگ نوک مدادی است.

همچنین، اخبار ماه‌های اخیر نشان می‌داد رنگ انحصاری یا ویژه آیفون ۱۵ پرو و پرو مکس زرشکی خواهد بود، اما افشاگری‌های اخیر می‌گوید آبی تیره قرار است رنگ سفارشی سال ۲۰۲۳ باشد.

پیش از افشای اطلاعاتی جدید انتظار می‌رفت رنگ‌های آیفون ۱۵ پرو شامل طلایی، مشکی، نقره‌ای و زرشکی شود، اما اکنون می‌دانیم دیگر رنگ طلایی وجود ندارد و رنگی جدید و منحصر‌به‌فرد جایگزین آن می‌شود و شاید بیشتر از طلایی مورد استقبال کاربران قرار بگیرد.

همچنین شایعات تایید می‌کردند شاهد رنگ زرشکی در آیفون ۱۵ پرو و پرو مکس خواهیم بود، ولی این رنگ نیز از دایره احتمالا حذف و آبی تیره جایگزین آن شد.

اخیرا شایعاتی شنیده می‌شود که عنوان می‌کند رنگ سفارشی امسال ترکیبی از رنگ قرمر و آبی خواهد بود؛ تصویر مربوطه توناژهای مختلف رنگ قرمز را به‌نمایش می‌گذارد و احتمالا رنگ شرابی این جدول ترکیب یادشده از رنگ قرمز و آبی باشد.

بااین‌حال تایید برای صحت این موضوع ازسوی خبرگزاری‌های معتبر وجود ندارد.

رنگ نقره‌ای از دیگر رنگ‌های نسخه‌های پرو آیفون محسوب می‌شود که در نسل فعلی یعنی آیفون ۱۵ پرو وجود دارد و انتظار می‌رود در آیفون ۱۵ پرو نیز شاهد آن باشیم.

برعکس مدل‌های پایه، پنل پشت دستگاه براق نیست و اثر انگشت روی آن نمی‌ماند؛ همچنین لوگوی اپل به‌زیبایی با این رنگ ادغام شده و کاملا قابل مشاهده خواهد بود.

رنگ نقره‌ای یکی از پرطرفدارترین رنگ‌های سری پرو به‌شمار می‌رود، اما باید یادآوری کنیم تنها فریم این دستگاه رنگ نقره‌ای دارد و پنل پشت دستگاه عملا به‌رنگ سفید است.

اما رنگ آخری که انتظار می‌رفت مانند سال‌های قبل در نسخه‌های پرو آیفون ۱۵ وجود داشته باشد، رنگ کلاسیک و نوستالژی طلایی است که شایعات تایید می‌کند این رنگ با خاکستری جایگزین می‌شود.

رنگ مذکور سایه‌های روشن‌تر از رنگ مشکی و تیره‌تر از رنگ گرافیتی دارد. باوجوداین، این رنگ هم مانند سایر رنگ‌های جدید مورد تایید هیچ‌یک از خبرگزاری‌ها نیست و تنها باید منتظر روز برگزاری مراسم معارفه باشیم.

طرفداران اپل می‌دانند که این کمپانی همیشه اطلاعات مربوط به محصولاتش را پنهان می‌کند و توانایی بسیاری خوبی در انجام این کار دارد و همیشه کاربران را با معرفی ویژگی‌ها و دستگاه‌های هوشمند غیرمنتظره سورپرایز می‌کند. همچنین با نزدیک‌تر شدن به روز معارفه، همه‌چیز درباره سری آیفون ۱۵ بسیار هیجان‌انگیز و پرشور دنبال م
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۸۱۶۶۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما