۰

برنامه بوستون برای رفع شکاف دیجیتالی

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۱۶
برنامه بوستون برای رفع شکاف دیجیتالی
برنامه بوستون برای رفع شکاف دیجیتالی

آی‌تی‌من- طرح جدید بوستون نه‌تنها به ایجاد شهری متصل‌تر از قبل به خدمات اینترنتی منجر خواهد شد، بلکه توسعه سرویس‌های دیجیتالی را در سراسر مناطق به دنبال خواهد داشت، ضمن این‌که به بهبود قابل‌توجه دسترسی شهروندان به فناوری‌های دیجیتالی منجر خواهد شد. در این راستا قرار است همه شهروندان، ارائه‌دهندگان خدمات و سرمایه‌گذاران برایتوسعه طرح جدید مشارکت کنند که در نتیجه آن، امکان اشتراک خدمات در سراسر شهر و برای تمام نهادها و مردم فراهم خواهد آمد.

برنامه‌ریزان بوستون به‌تازگی ارزیابی گسترده برابریدیجیتالی در سراسر شهر را آغاز کرده‌اند تا قابلیتدسترسی همه ساکنان را به پهنای باند مورد تجزیه و تحلیلقرار دهند. پیش از این، تحقیقات دیگری انجام شد که حاکی از افزایش دسترسی مردم بوستون به خدمات اینترنتیارائه شده توسط شرکت‌های مختلف بود، با این حال همچنان نابرابری در این زمینه میان ساکنان شهر در سطح بالایی قرار داشت. نتایج همچنین نشان داد که افزایش خدمات اینترنتیتوسط شرکت‌های مختلف به بهبود کیفیت اینترنت و کاهش چشمگیر هزینه‌های آن منجر شده است. با این حال، همچنان تفاوت‌های قابل‌توجهی در هزینه‌های اینترنت و کیفیت خدمات مربوطه در بعضی از جوامع وجود دارد که این محدودیت‌ها برایخانواده‌های نیازمند حمایت برای مسکن یا افرادی که با موانع مشابه دیگر مواجه هستند، در سطح بسیار بالایی وجود دارد.

مدیران بوستون پس از تجزیه و تحلیل تمام این اطلاعات و یافته‌ها تصمیم گرفتند نوآوری‌های دیگری برای کاهش شکاف دیجیتالی در سراسر شهر پیاده کنند و از طریق بهبود داده‌ها در مورد شکاف دیجیتالی موجود میان شهروندان، در کوتاه‌ترین زمان ممکن آن را به حداقل برسانند.

انجام مطالعات مختلف برای بهبود برابری دیجیتالی در بوستون دو میلیون دلار هزینه در بر داشت، اما محققان از دستیابیبه نتایجی بسیار ارزشمند در این زمینه خبر داده‌اند که تجزیه و تحلیل آن‌ها می‌تواند مدیران را به پیاده‌سازیاقداماتی بسیار کارآمد سوق دهد.
مرجع : ایمنا
کد مطلب : ۲۷۹۹۴۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما