۰
مدیرعامل شرکت تارامشاور عنوان کرد:

حضور تارامشاور در الکامپ برای مخاطبانش مهم است

تاریخ انتشار
سه شنبه ۶ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۱۶
حضور تارامشاور در الکامپ برای مخاطبانش مهم است
حضور تارامشاور در الکامپ برای مخاطبانش مهم است

آی‌تی‌من- این شرکت در حال حاضر با به کارگیری از روش‌هایصنعتی و ماشین آلات ساخت سازندگان معتبر اینصنعت قادر به تولید مجموعه کاملی از کارتریج‌های لیزریو جوهر افشان چاپگر‌های HP /Canon/Samsung/Brother/Lexmark است.

شرکت تارا مشاور از سال 80 در نمایشگاه الکامپ شرکت کرده است. امسال نیز مانند سال‌های قبل در سالن خلیج فارس الکامپ بیست و ششم حضور دارد.  

در همین رابطه فضل الله شربتی مدیرعامل شرکت تارامشاور در حاشیه الکامپ در گفت و گویی با فناوران در خصوص لزوم شرکت در نمایشگاه الکامپ عنوان کرد: فارغ از بهره اقتصادی و تجاری حضورمان در الکامپ برای مخاطبان و مصرف کنندگان بسیار مهم است.آنها انتظار دارند در نمایشگاه ما را ببینند.

وی  افزود: بعد از 27 سال این رسالت ما هست که در الکامپ حضور داشته باشیم تا غیر از ارتباط با مشتریان محصولات خود را معرفی کنیم.هرچند ماهیت الکامپ تغییر کرده و بیشتر به سمت سولوشن و حوزه دیجیتال رفته است.

وی با بیان اینکه ما با حضور در الکامپ به دنبال بازار نیستیم، گفت: تارا مشاور سهم خود را از بازار دارد و هنر ما این است که بتوانیم این سهم را حفظ کنیم و درصدی هم سالانه گسترش دهیم. 

وی افزود: معمولا تاثیر نمایشگاه در کسب و کارها در درازمدت مشخص می‌شود و نمی‌توان گفت بلافاصله پس از نمایشگاه شاهد رونق بازار فناوری اطلاعات خواهیم بود.
 
کد مطلب : ۲۸۱۲۳۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما

پربيننده ترين