۰

بهترین گوشی‌ها برای اینفلوئنسر‌ها

تاریخ انتشار
يکشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۵۰
بهترین گوشی‌ها برای اینفلوئنسر‌ها
بهترین گوشی‌ها برای اینفلوئنسر‌ها

آی‌تی‌من- در عصر حاضر با توجه به ظهور رسانه‌ها و پلتفرم‌های مختلف، تولیدمحتوا به فعالیت‌ اصلی و یا جانبی بسیاری از افراد تبدیل شده است. امروزه افراد زیادی در شبکه‌های اجتماعی مانند یوتیوب، اینستاگرام و... به تولید محتوا می‌پردازند و در صورت ارایه محتواهای جذاب به یک اینفلوئنسر حوزه خود تبدیل می‌شوند. بنابراین استفاده از یک گوشی هوشمند قدرتمند برای افرادی که در این حرفه فعالیت می‌کنند، می‌تواند به طور قابل توجهی کیفیت تولید و بهره‌وری آن‌ها را افزایش دهد. بر همین اساس در ادامه سه دستگاه مناسب برای فعالیت‌های کاری به خصوص تولید محتوا را مورد بررسی قرار می‌دهیم.          
گلکسی  S23 Ultra
اولین دستگاهی که به بررسی آن می‌پردازیم، آخرین پرچمدار سامسونگ یعنی گلکسی S23 Ultra است. این دستگاه دارای صفحه‌‌نمایشی 6.8 اینچی با کیفیت تصویر 3088 x 1440 پیکسل است و در کنار آن به‌واسطه پردازنده قدرتمند خود هر برنامه‌ و محتوایی را به راحتی اجرا و با کیفیتی کم‌نظیر نمایش می‌دهد. S23 Ultra در زمینه پردازنده به Snapdragon8 نسل 2 مجهز شده که به‌طور اختصاصی برای این گوشی طراحی شده است. با چنین پردازنده‌ای شما می‌توانید برنامه‌های کاربردی و مفیدی مانند Adobe Premiere، Canva و... را به سادگی اجرا کنید و به ویرایش و ساخت محتوای خود بپردازید و به هیچ عنوان نگران حجم آنها نباشید.

 S23 Ultra در زمینه ثبت تصویر و فیلمبرداری نیز از امکانات فوق‌العاده‌ای برخوردار است. این دستگاه در پشت دارای چهار دوربین قدرتمند است. این دوربین‌ها شامل یک لنز 200 مگاپیکسلی عریض، یک لنز 12 مگاپیکسلی فوق عریض، دو لنز 10 مگاپیکسلی تله‌فوتو و پریسکوپی است. بنابراین این دستگاه به شما کیفیتی برتر از دوربین‌های حرفه‌ای ارایه می‌دهد و شما را از زحمت حمل و راه‌اندازی دوربین‌‌ها و لوازم فیلم‌برداری و عکاسی بی‌نیاز می‌‌کند. در زمینه ضبط فیلم نیز این دستگاه قادر است تا کیفیت 8K  محتوای شما را ثبت کند.

در کنار این سطح از قدرت دوربین‌، گلکسی S23 Ultra از یک قابلیت کاربردی برای ضبط فیلم پشتیبانی می‌کند. این قابلیت که Director's View نام دارد در واقع برای شما جابه‌جایی بین لنز‌ها را ممکن می‌سازد. این قابلیت در مواقعی که می‌خواهید حین فیلم‌برداری بین لنزها جابه‌جا شوید و بدون توقف ویدئو، نماهای مختلفی از سوژه‌های خود تهیه کنید به کمک شما می‌آید. همچنین هنگامی‌که قصد نمایش تصویر خود حین تماشای چیزی را دارید نیز این قابلیت همراه شماست. برای مثال در حال تماشای تیزر جدیدی از یک بازی یا فیلم هستید و می‌خواهید واکنش خود را نیز برای مخاطبان به تصویر بکشید؛ Director's View این امکان را برای شما فراهم می‌کند و به لطف آن دیگر احتیاجی به دروبین جداگانه‌ای ندارید.   

افزون بر این‌ها حسگر دوربین گلکسی S23 Ultra به فناوری پیکسل‌های تطابق‌پذیر (Adaptive Pixel) مجهز شده که لحظات خاص کاربران را با دقتی بسیار بالا ثبت می‌کند. این حسگر با استفاده از ترکیب چند پیکسل، می‌تواند بصورت همزمان، پردازش را در چند سطح با رزولوشن بالا انجام دهد. برای تولید محتواهای تصویری جذاب می‌توانید بر روی دوربین سلفی گلکسی S23 Ultra حساب ویژه‌ای باز کنید، چرا که دوربین سلفی این گوشی از قابلیت Super HDR با فوکوس خودکار بهره می‌برد. به کمک این قابلیت، دوربین گوشی به راحتی از حالت 30 فریم بر ثانیه به 60 فریم در ثانیه تغییر پیدا کرده و عکس و ویدیوی ذخیره شده با این دوربین را تا حد زیادی ارتقا می‌دهد.     

این تمام ماجرا نیست؛ همچنین شما می‌توانید به وسیله S pen سامسونگ که در این دستگاه تعبیه شده بهره‌وری خود را به سطح جدیدی منتقل کنید. با این قلم علاوه بر کنترل از راه دور گلکسی خود، می‌توانید با دقت بسیار زیادی به طراحی محتوای گرافیکی و ویرایش حرفه‌ای تصاویر بپردازید. در زمینه ویرایش حرفه‌ای عکس نیز برنامه دوربین این دستگاه دارای قابلیتی به‌نام Expert RAW است. این قابلیت خروجی تصویر را به صورت خام در اختیار شما قرار می‌دهد و از این طریق امکان ویرایش حرفه‌ای عکس‌ها را به شما ارایه می‌دهد. 

برای ویرایش فایل‌های تصویری و متنی می‌توانید از قابلیت Samsung DeX کمک بگیرید و این کار را در یک نمایشگر بزرگ‌تر و با کیبورد و ماوس به راحتی انجام دهید. Samsung DeX قابلیتی است که از طریق اتصال با کابل یا با وای‌فای به شما امکان استفاده از برنامه‌ها و امکانات گوشی در حالت دسکتاپ را می‌دهد تا میزان راحتی و بهره‌وری شما حین کار افزایش یابد. با اتصال یک کیبورد و ماوس بلوتوثی می‌توانید از تجربه‌ای مشابه دسکتاپ با گوشی هوشمند خود لذت ببرید. به کمک این قابلیت بدون نیاز به ارسال یا انتقال فایل‌ها به لپ‌تاپ یا کامپیوتر می‌توانید آنها را در همان گوشی هوشمند خودتان اما روی یک نمایشگر بزرگ‌تر ویرایش کنید. قابلیت DeX بر روی گوشی‌های سری گلکسی S  (از مدل S8 به بعد)، سری نوت (از مدل نوت ۸ تا نوت ۲۰)، سری Z Fold و تبلت‌های گلکسی تب اس ۴، اس۵ ای ، اس ۶، اس ۷ و اس ۸ پشتیبانی می‌شود.      
 
علاوه بر این‌ها نیز گلکسی S23 Ultra دارای یک باتری با ظرفیت 5000 میلی‌آمپرساعت است و سیستم خنک‌کننده آن نیز در مقایسه با نسل قبلی خود ارتقاء یافته است. بنابراین شما می‌توانید ساعت‌ها مشغول تولید و ویرایش محتوای خود باشید بدون اینکه کمبود باتری یا حرارت دستگاه آزارتان دهد.
گلکسی Z Fold4
در خانواده پرچمدارهای سامسونگ عضو دیگری نیز وجود دارد که با توجه به امکانات و سبک طراحی متفاوتی که دارد می‌تواند خدماتی فراتر از مرزهای گوشی‌ هوشمند به شما ارایه دهد. این پرچمدار گوشی تاشو گلکسی Z Fold4 نام دارد.

 گلکسی Z Fold4 در حالت باز به شما صفحه‌نمایشی در اندازه 7.6 اینچ ارایه می‌دهد و در حالت بسته نیز اندازه صفحه آن به 6.2 اینچ می‌رسد. همچنین قلم S pen سامسونگ را نیز در این دستگاه همراه خود دارید. بدین ترتیب شما می‌توانید به راحتی محتوای متنی آماده کنید، در محتوای گرافیکی و تصاویری که تماشا می‌کنید یادداشت بگذارید و در صفحه‌ای بزرگ‌تر از همیشه محتوای تولیدی خود را ویرایش کنید و حتی برای بررسی کیفیت و جزئیات محتوا، در نمایی بزرگ به تماشای آن بپردازید. این دستگاه به لطف صفحه گسترده و بزرگی که در اختیار شما می‌گذارد امکان ویرایش حرفه‌ای عکس و فیلم را نیز فراهم می‌کند و از طریق قلم آن می‌توانید کارهای گرافیکی بسیار جذابی طراحی کنید. این دستگاه نیز به قابلیت Samsung DeX مجهز است و در صورتی که فضای بزرگتری احتیاج داشتید می‌توانید به راحتی آن را به مانیتور خود متصل کنید.

مولتی‌تسکینگ روی گلکسی Z Fold4 ساده‌تر از همیشه شده است تا کاربران بتوانند در حال حرکت هم کارهای بیشتری انجام دهند. تسک‌بار جدید این رابط کاربری، فضایی شبیه به کامپیوتر شخصی برای کاربر فراهم می‌آورد تا بتواند به محبوب‌ترین و آخرین اپلیکیشن‌های خود دسترسی داشته باشد. همچنین به کمک حالت جدید swipe، مولتی‌تسکینگ خلاقانه‌تر شده است. در این حالت شما می‌توانید فورا اپلیکیشن‌ها را از حالت تمام صفحه به حالت پاپ‌آپ برده یا صفحه نمایش را به دو قسمت مجزا تقسیم کنید.   

در زمینه فیلم و عکس نیز گلکسی Z Fold4 دارای سه دوربین در پشت دستگاه است که شامل یک لنز 50 مگاپیکسلی عریض، یک لنز 12 مگاپیکسلی فوق‌عریض و یک لنز 12 مگاپیکسلی تله‌فوتو است. توسط این دوربین‌ها شما می‌توانید تصاویر با کیفیتی تهیه کنید و به‌راحتی آن را ویرایش کنید. این دستگاه نیز می‌تواند محتوای ویدئویی شما را با کیفیت 8K  ضبط کند.

گلکسی Z Fold4 حتی می‌تواند هنگامی‌که با تلفن همراه در محتوای ویدئویی خود حاضر می‌شوید، به دلیل زیبایی ظاهری و طراحی منحصر به فرد، جذابیت ویژه‌ای به نمای ویدئو شما ارایه دهد و از این طریق بر میزان تاثیرگذاری شما بیافزاید. این سبک از طراحی همچنین شما را قادر می‌ساز در هر زمان و مکانی بتوانید فیلبم‌برداری کنید نگران ایستایی گوشی خود نباشید. فقط کافیست آن را  به حالت 90درجه روی سطحی صاف قرار دهید و بر روی دکمه ضبط کلیک کنید.
گلکسی A54
چنانچه تمایل دارید تا تولید محتوای خود را با گوشی هوشمندی پیشرفته اما با هزینه‌ای کمتر نسبت به گوشی‌های پرچمدار انجام دهید، گلکسی A54 سامسونگ گزینه‌ای ایده‌آل برای شما خواهد بود.

گلکسی A54 سامسونگ با امکاناتی نظیر صفحه نمایشی 6.4 اینچی با روشنایی ارتقاء یافته، دوربین پیشرفته و باتری پرظرفی است. این دستگاه شما را قادر می‌سازد علاوه بر اجرای راحت برنامه‌های ویرایش محتوا نظیر Lightroom، PicsArt و Inshot، با کیفیت قابل توجهی نیز به ثبت عکس و فیلم بپردازید.

طراحی این دستگاه در نگاه نخست بیش از همیشه به سری S23 نزدیک شده و از این منظر می‌تواند گزینه مناسبی برای افرادی که به دنبال ظاهر زیبا حین تهیه ویدئو هستند، باشد. این دستگاه همچنین در پشت دارای سه دوربین 50 مگاپیکسلی با لنز عریض، 12 مگاپیکسلی فوق عریض و همچنین یک لنز 5 مگاپیکسلی ماکرو است و با آن می‌توانید تصاویر چشم‌گیری ثبت کنید و افزون بر آن تا کیفیت 4k نیز به فیلمبرداری بپردازید.

 گلکسی A54 در زمینه فیلمبرداری همچنین به فناوری لرزش‌گیر اپتیکال (OIS) مجهز شده و در کنار آن از لرز‌شگیر دیجیتالی هم برخوردار است. بنابراین حین فیلم‌برداری به‌راحتی می‌توانید حرکت کنید و احتیاجی به لوازم جداگانه‌ برای ثبت فیلم‌های صاف و بدون لرزش ندارید. دوربین جلوی 32 مگاپیکلسی گلکسی A54 در زمان گرفتن سلفی‌های بی‌نقص یا هنگام تماس‌های ویدئویی، تصاویری فوق‌العاده و با جزئیات بالا را ارایه می‌دهد. 

برای زمان‌هایی که می‌خواهید تصویری را در زمان‌های پایانی شب و در مناطق کم‌نور ثبت کنید، گلکسی A54 به حالت Night mode مجهز شده تا تصاویری با بیشترین جزئیات را با دیگران به اشتراک گذارید. 
      
علاوه بر این‌ها، این دستگاه در کنار پردازنده هشت هسته‌ای و حافظه ذخیره‌سازی با قابلیت ارتقا تا حداکثر 1 ترابایت، دارای یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی است. در نتیجه این دستگاه می‌تواند از لحاظ بازدهی رضایت شما را کاملا جلب کند و با آن بی‌وقفه به تولید ویدئو و ویرایش بپردازید بی‌آنکه مشکلی برای شما پیش بیاید.
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۸۱۳۹۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما