۰

چالش اپل در فرایند تولید آیفون ۱۵

تاریخ انتشار
يکشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۴۶
چالش اپل در فرایند تولید آیفون ۱۵
چالش اپل در فرایند تولید آیفون ۱۵

آی‌تی‌من- ظاهرا این شرکت فناوری با چالش‌هایی برای تولید آیفون ۱۵ پرو و پرومکس روبه‌رو خواهد شد. به نظر می‌رسد اپل عرضه سری ۱۵ را به تاخیر می‌اندازد و گزارش‌های جدید نیز سناریوهای مشابهی را ذکر کرده‌اند زیرا با چالش‌هایی در تولید پنل‌های نمایشگر برای مدل‌های رده بالای پرو روبه‌رو است.

این در حالی است که قبلا شایعه شده بود با کمک یک فرایند جدید تولید، مدل‌های آیفون ۱۵ پرو با لبه‌هایی بسیار نازک در اطراف نمایشگر عرضه می‌شوند. اما فاکسکان تولید کننده تجهیزات اپل، در یکی از مراحل تولید، چالش‌هایی را در نمایشگر‌ها رصد کرد. در مراحل مذکور هزاران دستگاه اپل ساخته می‌شود و به کشف هرگونه مشکل در محصول کمک می‌کند.

به گفته یک منبع آگاه نمایشگرهای ساخت شرکت کره‌ای پس از مرحله جدید LIPOدر فرایند تولید (قالب گیری با فشار تزریق پایین) در تست اطمینان موفق نشدند.

فرایندLIPO سبب می‌شود نمایشگر قبل از سرهم‌بندی موبایل به قاب فلزی جوش بخورد. به نظر می‌رسد این اختلال روی تولید آیفون ۱۵ پرومکس تاثیر بیشتری داشته باشد بنابراین احتمالا میزان کمبود آن در بازار کمتر از آیفون ۱۵ پرو خواهد بود. البته باید در نظر داشت این گزارش هنوز تایید نشده است.
 
 
مرجع : مهر
کد مطلب : ۲۸۱۳۹۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما