۰

برنامه‌ریزی هوآوی برای فروش حداقل 7 میلیون دستگاه «میت 60»

تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۴ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۱۵
برنامه‌ریزی هوآوی برای فروش حداقل 7 میلیون دستگاه «میت 60»
برنامه‌ریزی هوآوی برای فروش حداقل 7 میلیون دستگاه «میت 60»

آی‌تی‌من- شرکت هوآوی سه شنبه گذشته با معرفی گوشی‌های «میت 60» جدید و میت 60 پرو، بازار را شگفت زده کرد. این مدل‌ها ابتدا فقط در وب‌سایت تجارت الکترونیک هوآوی با نام Vmall و فروشگاه اصلی فیزیکی آن در شنژن در دسترس بودند و سپس در کانال‌های فروش شخص ثالث نیز قرار گرفتند.

گوشی Mate 60 Pro  از روز دوشنبه در فروشگاه‌های رسمی‌هوآوی در JD.com و Taobao فروخته شد، در حالی که Vmall هوآوی قرار بود پس از فروش سری‌های قبلی، یک سری جدید را برای خرید در اوایل عصر همان روز عرضه کند و مردم برای دریافت این گوشی، جلوی فروشگاه صف کشیده بودند.
به گفته ایوان لام، تحلیلگر ارشد هنگ کنگی در شرکت مشاوره بازار کانترپوینت ریسرچ، انتظار می‌رود هواوی حداقل 7 میلیون دستگاه از سری Mate 60 را به فروش برساند.

وی گفت: عرضه‌ بدون مشکل پیش برود، فروش میت 60 بیش از گوشی قبلی سری میت خواهد بود. تخمین‌ها نشان می‌دهد که هوآوی بین 7 تا 9 میلیون گوشی هوشمند سری میت 50 فروخته است.

آرتور گو تیانژیانگ، تحلیلگر IDC، به نقل از منابع آگاه در زنجیره تامین گفته است که گویا هوآوی در حال آماده‌سازی حداقل 15 میلیون دستگاه سری میت 60 است.

به گفته لام، عرضه سری میت 60، که درست قبل از عرضه آیفون 15 اپل در اواخر این ماه انجام می‌شود سلطه غول آمریکایی در بخش رده بالای بازار گوشی‌های هوشمند چین را تحت تاثیر قرار خواهد داد.
 
 
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۸۱۷۰۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما