۰

امضای تفاهمنامه همکاری وزارت فرهنگ و جهاد دانشگاهی در حوزه هوشمندسازی

تاریخ انتشار
شنبه ۱۸ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۲۰
امضای تفاهمنامه همکاری وزارت فرهنگ و جهاد دانشگاهی در حوزه هوشمندسازی
امضای تفاهمنامه همکاری وزارت فرهنگ و جهاد دانشگاهی در حوزه هوشمندسازی

آی‌تی‌من- محمدمهدی اسماعیلی با بیان این مطلب گفت: جهاد دانشگاهی دارای پژوهشکده‌های موفق در حوزه فرهنگ و هنر و همچنینمراکز تحقیقاتی پیمایشی و افکارسنجی معتبری بوده که امیدواریمانعقاد این تفاهمنامه بتواند زمینه بیشتر همکاری‌های وزارت فرهنگ و جهاد دانشگاهی را در فعالیت‌های فرهنگی موجب شود. تلاش ما نیز در وزارتخانه این است که بتوانیم از همه ظرفیت‌های جهاد دانشگاهی برایپیشبرد حوزه فرهنگ و هنر به ویژه در حوزه هوشمندسازی و فناوری‌هاینوین استفاده کنیم.

وزیر فرهنگ ادامه داد: حوزه فرهنگ و هنر دارای عقب ماندگی‌های چند دهه‌ای است و عمدتا نوع اجرا در طول سال‌های مختلف به این سمت بوده که حکمرانی فرهنگ و هنر تضعیف شده است؛ سیاست محوری دولت مردمی‌این است که حکمرانی در حوزه فرهنگ و هنر احیا شود و تصدیگری با مردم باشد.

اسماعیلی تصریح کرد: جهاد دانشگاهی از جمله مجموعه‌هایی است که ماهیت مردمی‌ و جهادی‌اش بر کارکرد نهادی و ساختاری‌اش غلبه دارد. در واقع ما به جهاد دانشگاهی به عنوان یک مجموعه اداری نگاه نمی‌کنیم بلکه مجموعه‌ای است که حاصل اراده‌های قاطع جوانان انقلابی، مومن و متدیندر دهه‌های قبل است که حالا این روحیه را به نسل‌های جدید نیز انتقال داده‌اند.
 
مرجع : وزارت ارشاد
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۸۱۷۱۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما

پربيننده ترين