۰
معاون شرکت مخابرات ایران:

تفاهمنامه UNSP زمینه‌ساز افزایش کیفیت خدمات ارتباطی مخابرات است

تاریخ انتشار
شنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۹
تفاهمنامه  UNSPزمینه‌ساز افزایش کیفیت خدمات ارتباطی مخابرات است
تفاهمنامه UNSPزمینه‌ساز افزایش کیفیت خدمات ارتباطی مخابرات است

آی‌تی‌من- نادر صابری‌وند، معاون تنظیم مقررات شرکت مخابرات ایران با بیان این مطلب گفت: هم اکنون صنعت ICT برای پیشرفت و تامین نیاز‌های جدید به استاندارد‌های جهانی نیازمند است، تا پاسخگوی جامعه باشد و با امضای این تفاهمنامه، مسیر خدمت رسانی شرکت مخابرات ایران در طرح ۲۰میلیون فیبرنوری وزارت ارتباطات سریع تر و بسیار هموارتر شده است.

وی با اشاره به همدلی و همراستایی شرکت مخابرات و وزارت ارتباطات در امضای تفاهمنامه  UNSP افزود: علاوه بر اجرای ۷میلیون پوشش از ۲۰میلیون پوشش کل وزارت ارتباطات، هم اکنون با توجه به زیرساخت‌های مخابرات آماده هستیم تا در این مسیر یاریگر اپراتورهای دیگر به منظور پوشش این طرح ملی و خدمت رسانی به مردم و مشتریان باشیم.

صابری‌وند در تشریح جزییات تفاهمنامه UNSP گفت: قسمت اصلی  این تفاهمنامه برای تمام اپراتورهای دریافت کننده پروانه یکسان است و در مورد شرکت مخابرات ایران، پروانه در قالب الحاقیه شماره ۵ ارائه و پذیرفته شد که علاوه بر تسهیل حرکت شرکت در مسیر فیبر نوری، به طور طبیعی پروانه فعالیت شرکت را در بخش‌های مهم و اصلی تا سال ۱۴۱۰ تمدید کرد. همچنین دولت برای کمک به ۲۰میلیون پوشش یک سری مشوق‌هایی را برای اپراتورها در نظر گرفته که شرکت مخابرات نیز با امضا این تفاهمنامه می‌تواند از این مشوق‌ها برای پوشش و اتصال و تحویل فیبر نوری به مشتریان استفاده کند .

وی با اشاره اضافه کردن ۵G به سبد محصولات شرکت مخابرات ایران برای ارایه سرویس‌های متنوع و به‌روز در پروانه شرکت مخابرات ایران گفت: این امکان در تفاهمنامه UNSP نیز یکی از مزیت‌های است که مجموعه همراه اول می‌تواند از امکان ارائه این تکنولوژی بهره‌مند شود. همچنین در این تفاهمنامه محدویت‌هایی است که وجود جرایم و ضمانت‌ها از جمله آنهاست امیدواریم با تلاش همکاران شبکه مخابراتی این بخش نیز مدیریت شود و از ریسک‌ها جلوگیری شود یا به حداقل برسد.
مرجع : شرکت مخابرات ایران
کد مطلب : ۲۸۲۰۶۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما

پربيننده ترين