۰

OpenAI هوش مصنوعی مولد را ارزان‌تر می‌کند

تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۵۹
OpenAI هوش مصنوعی مولد را ارزان‌تر می‌کند
OpenAI هوش مصنوعی مولد را ارزان‌تر می‌کند

آی‌تی‌من- این رویداد یک روزه که در سانفرانسیکو برگزار می‌شود، صدها توسعه دهنده را از سرتاسر جهان به خود جذب کرده است.

شرکتOpenAI  در نوامبر سال گذشته پس از ماه‌ها تلاش ChatGPT را منتشر کرد که به به سرعت به یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های کاربردی برای مصرف‌کنندگان در جهان تبدیل شد. انتشار این برنامه، تب هوش مصنوعی را در جهان کلید زد. هوش مصنوعی مولد می‌تواند با استفاده از داده‌های قبلی، محتوای کاملاً جدیدی مانند متن، تصاویر و کد‌های نرم‌افزاری تولید کند.

به گزارش رویتر، OpenAI  با پشتوانه چند میلیارد دلاری مایکروسافت، برای بسیاری به نسخه پیش‌فرض هوش مصنوعی مولد تبدیل شده و به کاربران کمک می‌کند تا مقالات، قراردادها، برنامه‌های سفر و حتی رمان‌های کامل بنویسند.

پیش از این رویترز گزارش داده بود که OpenAI به روز رسانی‌هایی را با تمرکز بر کاهش هزینه‌ها برای توسعه دهندگان و همچنین قابلیت‌های جدیدی را اعلام خواهد کرد.

قابلیت‌های بینایی که نرم‌افزار OpenAI را قادر می‌سازد تا تصاویر را تجزیه و تحلیل و توصیف کند، توسعه‌دهندگان را قادر می‌سازد تا برنامه‌هایی با کاربردهای جدید در زمینه‌هایی از سرگرمی گرفته تا پزشکی بسازند.

موضوع دیگری که انتظار می‌رود در این رویداد اعلام شود، بهبود عملکرد GPT-4، پیشرفته‌ترین مدل هوش مصنوعی این شرکت است.  

این به‌روزرسانی‌ها برای تشویق شرکت‌ها به استفاده از فناوری OpenAI برای ساخت چت‌بات‌های مبتنی بر هوش مصنوعی و عوامل نرم‌افزاری خودمختار است که می‌توانند وظایف را بدون دخالت انسان انجام دهند.
 
 
کد مطلب : ۲۸۲۰۷۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما