۰

گوشی ۸۰۰۰ دلاری ورتو هوش مصنوعی دارد

تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۴۹
گوشی ۸۰۰۰ دلاری ورتو هوش مصنوعی دارد
گوشی ۸۰۰۰ دلاری ورتو هوش مصنوعی دارد

آی‌تی‌من- شرکت ورتو (Vertu) که به‌دلیل استفاده از ابزار و مواد گران‌قیمت مثل تیتانیوم، طلا، الماس، یاقوت کبود و چرم‌های خاص در محصولات خود با گوشی‌های لاکچری گران قیمت شناخته می‌شود، از گوشی جدید METAVERTU2 با قابلیت هوش مصنوعی رونمایی کرد. درحقیقت این دستگاه ازتکنولوژی Web3 نسل قبلی و تلفیق آن با هوش مصنوعی بهره می‌برد تا علاوه‌بر قابلیت جدید، ایمنی این دستگاه حفظ شود.

امروزه هوش مصنوعی در مسیر ایجاد تغییر در زندگی انسان‌ها است، اما در این میان مسائل امنیتی بسیار مهم هستند. همان‌طور که اشاره شد METAVERTU2 با بهره‌مندی از فناوری بلاک‌چین Web 3.0 به‌عنوان سیستم اصلی امنیتی، از حفظ امنیت سایبری کاربر اطمینان حاصل می‌کند. همچنین با استفاده از مدل‌های دوگانه هوش مصنوعی که به‌صورت موازی اجرا می‌شوند ترکیبی از مدل‌های کوچک و بزرگ را در خود گنجانده که تعادل را میان دسترسی و امنیت برقرار می‌کند.

METAVERTU اطلاعات جهانی را با اطلاعات شخصی یکپارچه می‌کند. این مساله باعث می‌شود عملکرد آن متناسب با کاربر باشد و علاوه‌بر تجزیه و تحلیل اتفاقات از دیدگاه کاربر، برخی افکار را مانند یک مغز بیولوژیکی نادیده بگیرد. هوش مصنوعی METAVERTU2 علاوه‌بر شخصی‌سازی، قابلیت‌های بقیه ابزارهای هوش مصنوعی را در دسترس کاربران قرار می‌دهد. مثلا می‌تواند برنامه سفر بچیند، تولد نزدیکان را یادآوری کند و تقریبا تمام سوالات روزمره کاربر را پاسخ دهد.

ورتو هوش مصنوعی گوشی METAVERTU2 را به قابلیت عجیبی مجهز کرده است. این دستیار قابلیت تبدیل به معشوقه مجازی را دارد و می‌تواند پاسخی برای سوالات احساسی کاربر هم باشد.

همچنین یک گزینه برای تغییر بین هوش مصنوعی با شبیه‌ساز انسان یا هوش مصنوعی رباتی وجود دارد. با بهره‌مندی از قابلیت METASPACE و سیستم رمزگذاری سراسری، امکان استفاده از این دستگاه در ۳ محیط مختلف با استفاده از اثر انگشتان دست برای ورود به آنها وجود دارد.

همچنین چند گزینه دیگر مانند دکمه پاک‌کردن اطلاعات و تنظیم زمان برای بازیابی، شخصی‌سازی و امنیت بیشتر این دستگاه وجود دارد.

علاوه‌بر فناوری رمزگذاری سراسری +۲۰ ساله شرکت ورتو، گوشی METAVERTU2 از حافظه امنیتی VBOX درکنار تکنولوژی بک‌آپ کلید خصوصی KEYBOX بهره می‌برد تا این دستگاه از بالاترین سطح حریم خصوصی برخوردار باشد. با این سیستم، نه‌تنها هکرها امکان هک کردن دستگاه را از راه دور ندارند، بلکه در‌صورت دزدی فیزیکی دستگاه هم امکان نفوذ و دسترسی به اطلاعات آن را نخواهند داشت.

METAVERTU2 از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ بهره می‌برد، البته چند هفته قبل نسخه نسل بعدی آن یعنی اسنپدراگون ۸ نسل ۳ معرفی شد که این دستگاه از آن بهره نمی‌برد.
 
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۸۲۰۹۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما