۰

پروتکل IPv6 به سرور ابری آروان اضافه شد

تاریخ انتشار
شنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۳۲
پروتکل IPv6 به سرور ابری آروان اضافه شد
پروتکل IPv6 به سرور ابری آروان اضافه شد

آی‌تی‌منبا IPv6 بیش‌تر آشنا شوید
ارتباطات اینترنتی ما همواره بر پایه‌ی ساختارهای آدرس‌دهی شکل می‌گیرد؛ همین پروتکل‌های IPv6 ،IPv4 و... بر پایه‌ی IP شکل گرفته‌اند. IPها در حکم کارت شناسایی و شناسه‌ی یکتای دنیای اینترنت هستند؛ هر کاربر یا هر سرور یک IP منحصربه‌فرد دارد. امروزه بیش‌تر ارتباطات و اتصالات اینترنتی با همان پروتکل قدیمی IPv4 برقرار می‌شود، اما با توجه به محدودیت آدرس‌دهی ۳۲ بیتی در آینده‌ای نزدیک IP‌های یکتا دیگر نمی‌توانند پاسخ‌گوی نیازهای ما باشند و نیازمند ظرفیت جدیدی از آدرس‌دهی هستیم. برای آشنا شدن با مزایای IPv6 ادامه مطلب را از دست ندهید.
 
مزایای Ipv6
شما با استفاده از سرور IPv6 آروان‌کلاد می‌توانید از کاربردها و ویژگی‌های متعدد آن بهره‌مند شوید؛ قابلیت‌هایی مانند بهبود امنیت با پشتیبانی از IPsec، پیکربندی خودکار دستگاه‌ها، کارایی و بهره‌وری بالاتر و حذف شدن نیاز به Network Address Translation یا همان NAT به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد تا با افزایش امنیت، کارایی و بهره‌وری سرویس‌های خود را بهتر مدیریت کنند و پاسخ‌گوی نیازهای به‌روز و مستمر دنیای فناوری باشند.
 
بهبود امنیت
IPv6 آروان‌کلاد با ارایه‌ی قابلیت‌های جدید امنیتی، متخصصان دل‌نگران امنیت را خاطرجمع کرده است؛ به‌عبارت ساده‌تر، پروتکل نسخه‌ی ۶ با پشتیبانی داخلی از IPsec این امکان را فراهم می‌کند تا اطلاعات میان کاربر و سرویس‌های کسب‌وکارتان به‌شکل سرتاسری رمزنگاری شود. در حالی‌که IPv4 این امکان را به‌طور پیش‌فرض و راحت در اختیار مدیران شبکه و زیرساخت قرار نمی‌داد.
 پیکربندی خودکار
پروتکل نسل ۴ در ابتدای استفاده نیازمند آن است که آدرس IP به آن اختصاص دهید یا دستگاه را شماره‌گذاری کنید، اما در IPv6 تمامی این تنظیمات اولیه را پروتکل به‌شکل خودکار انجام می‌دهد تا در زمان کوتاه‌تری متصل شوید. ویژگی Self-Configuration استفاده از دستگاه‌های اینترنت اشیا را کاربردی‌تر و مفیدتر می‌کنند.
بدون نیاز به ترجمه‌ی آدرس (NAT)
در پروتکل IPv4 به‌دلیل ذاتی محدودیت آدرس‌دهی، متخصصان میان‌برهایی برای استفاده بیش‌تر از چند IP ابداع کردند که معروف‌ترین‌شان NAT یا Network Address Translation نام دارد. در حال حاضر با استفاده از IPv6 دیگر نیازی به استفاده از این روش‌ها ندارید.
 
کارایی و بهره‌وری بیش‌تر
پروتکل IPv6 ساختار هدر ساده‌ای دارد و این موضوع باعث می‌شود تا امکان پردازش بهتر بسته‌ها (پکت‌ها) را ممکن شود و در نتیجه شبکه هنگام تحمل بارهای ترافیکی سنگین با اختلال کم‌تری روبه‌رو شود و بتواند همواره سرعت و کارایی خود را حفظ کند.
 
با استفاده از IPv6 رایگان آروان کلاد زیرساخت خود را توسعه دهید
IPv6 با ارایه‌ی طیف وسیعی از مزیت‌های کاربردی به شما این امکان را می‌دهد تا با امنیت و بهره‌وری بیش‌تر، سرویس‌های متعدد خود را پیکربندی کنید و به‌عنوان کسب‌وکاری نوین و پیش‌گام شناخته شوید. با این‌حال، انتخاب بین نسل ۴ و ۶ به سازمان شما و نیازهای‌تان (امنیت، مقیاس‌پذیری و میزان سازگاری) بستگی دارد.
شما با خرید سرور IPv6 آروان کلاد، می‌توانید با استفاده از تازه‌ترین پروتکل‌ آدرس‌دهی زیرساخت‌های ابری، کسب‌وکار خود را توسعه دهید و بدون داشتن دغدغه در حوزه‌ی امنیت و پایداری در مسیر رشد قرار بگیرید.
 
کد مطلب : ۲۸۲۱۸۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما

پربيننده ترين