۰

مجوز راه‌اندازی ۱۱ شهرک صنفی صادر شده است

تاریخ انتشار
شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۱۹
مجوز راه‌اندازی ۱۱ شهرک صنفی صادر شده است
مجوز راه‌اندازی ۱۱ شهرک صنفی صادر شده است

آی‌تی‌من- احمد ابوالحسنی گفت: با صدور این مجوزها در مرحله بعدی و پیدا کردن زمین و منطقه مناسب امکان ایجاد شهرک صنفی برای اصناف فراهم می‌شود.

ابوالحسنی ادامه داد: پیرو جلساتی که با آقای صادقی مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی در ارتباط با ایجاد شهرک‌های صنعتی برای اصناف داشتیم خوشبختانه شرایط لازم با رایزنی‌های مفید فراهم شده است. ضمن اینکه این موضوع را به طرق دیگر نیز دنبال می‌کنیم و اگر کسی زمینی داشته باشد که کاربری کشاورزی نداشته نباشد با هماهنگی‌های لازم با شرکت شهرک‌های صنعتی آمادگی طرح کاربری آن را فراهم خواهیم کرد تا این شهرک‌های که مورد نیاز اصناف می‌باشد به صورت جامع و بهینه آماده و فراهم شود.

نایب رئیس اتاق اصناف تهران ضمن دعوت از اتحادیه‌های صنفی برای همکاری در پیشبرد بهتر این موضوع گفت: از همین طریق از همه روسای اتحادیه‌های صنفی دعوت می‌کنیم با توجه به فرصت ۱۵ روزه در صورت آمادگی جهت ایجاد شهرک برای صنف خود؛ متراژ مورد نظر، منطقه مناسب و همچنین ضرورت‌های انتقال و ایجاد شهرک برای صنف را کارشناسی و اعلام کنند.

وی در توضیح مطلب فوق افزود: اتحادیه‌ها بهتر است حداقل و حداکثر متراژ مورد نظر را اعلام کنند. متراژ کارگاهی‌ها تا ۸۰۰ متر است ولی اگر تعداد متقاضی صنفی زیاد باشد می‌توانیم آن را افزایش دهیم و برعکس اگر کم بود می‌توانیم به صورت طبقاتی  از ۱۷ و نیم تا ۱۹ متر ارتفاع درخواست بدهیم که موافقت آن را هم اخذ کرده ایم.

نایب رئیس اتاق اصناف تهران همچنین گفت: جانمایی و پهنای جغرافیایی شهرک‌های صنفی بر اساس تقاضا و نیاز صنف مربوطه است. یک سری شهرک وجود دارد که آماده واکذاری زمین را به صورت کارگاهی دارند و یک سری نیز قرار است به وجود بیاوریم؛ یعنی بر اساس تعداد متقاضی و امکانات موجود و مناسب می‌توانیم در مناطق مختلف اقدام به احداث این شهرک‌ها کنیم. در حقیقت اولویت در جانمایی این شهرک‌ها میزان متقاضیان صنف و امکانات منطقه مورد نظر است و اجباری در انتقال صنف به یک منطقه خاص نخواهد بود.
 
کد مطلب : ۲۸۲۳۱۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما