۰

مدیرعامل پادرو نامزد هفتمین دوره انتخابات هیات‌مدیره نظام صنفی رایانه‌ای

تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۴۷
مدیرعامل پادرو نامزد هفتمین دوره انتخابات هیات‌مدیره نظام صنفی رایانه‌ای
مدیرعامل پادرو نامزد هفتمین دوره انتخابات هیات‌مدیره نظام صنفی رایانه‌ای
 
آی‌تی‌من- هفتمین دوره انتخابات هیات‌مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای فردا (سه‎شنبه ۲۸ آذرماه) برگزار می‌شود. پشوتن پورپزشک مدیرعامل پادرو نیز با کد انتخاباتی ۲۷ در ائتلاف صنف سرآمد به عنوان کاندیدای عضویت در هیات‌مدیره حضور دارد.
 
مدیرعامل شرکت پادرو  مهم‌ترین برنامه خود را در هیات‌مدیره جدید سازمان نظام صنفی رایانه‌ای، تسهیل شرایط برای کسب‌وکارهای خرید و فروش آنلاین عنوان کرده است.
 
وی که حدود ۱۶ سال سابقه فعالیت در حوزه فناوری اطلاعات را دارد و عضو کمیسیون تجارت الکترونیک سازمان نظام صنفی رایانه‌ای است، بزرگ‌ترین دغدغه خود را ایفای نقش موثر و تسهیل شرایط برای کسب‌وکارهای نسل جدید می‌داند که تاکنون کار جدی برای شناخت دغدغه‌های‌ آن‌ها انجام نشده است.
 
پورپزشک با تاکید بر اینکه قطعا با آگاهی و شناخت بیشتر از این اوضاع کسب‌وکاری، می‌شود کمک کرد تا قواعد متناسب با این نسل ایجاد شود، می‌گوید: در دو سال گذشته در حد توان برای بقای کسب‌وکارهای خرد حوزه خرید و فروش آنلاین و افزایش تاب‌آوری آن‌ها تلاش کردم. در هیات‌مدیره جدید نصر کشور نیز تلاش خواهم کرد که دغدغه کسب‌وکارهای استارت‌آپی به‌ویژه آن‌هایی که در زمینه خرید و فروش آنلاین کار می‌کنند شنیده شود و برای نیازها و نگرانی‌های‌شان برنامه‌ها و اقدامات جدی صورت گیرد.
 
مدیرعامل شرکت پادرو که در لیست صنف سرآمد با شعار «همه باهم برای صنفی سرآمد»، نامزد حضور در انتخابات هیات‌مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای است، درباره دلیل انتخاب حضور در این تیم نیز می‌گوید: پیرو گپ‌وگفتی که با دوستان سرآمد داشتم احساس کردم که دغدغه‌های من به این تیم که از بدنه صنف هستند و کسب‌وکار را به خوبی تجربه کرده‌اند، نزدیک است و در صورت انتخاب در هیات‌مدیره در کنار این دوستان می‌توانم آن نقش اثرگذار را حداقل برای کسب‌وکارهای حوزه خرید و فروش آنلاین به‌درستی ایفا کنم.

 
کد مطلب : ۲۸۲۳۹۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما