۰
بنیانگذار آکادمی امید فدوی:

پذیرش عمومی رمزارز تا ۵ سال دیگر به شدت افزایش می‌یابد

تاریخ انتشار
يکشنبه ۶ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۱۲
پذیرش عمومی رمزارز تا ۵ سال دیگر به شدت افزایش می‌یابد
پذیرش عمومی رمزارز تا ۵ سال دیگر به شدت افزایش می‌یابد
  
آی‌تی‌من- امید فدوی، مدرس و فعال حوزه رمز ارز در نشستی با حضور خبرنگاران در خصوص دلایل ایجاد فضای مبهم در بازار رمز ارز گفت: از ابتدای ورود رمزارزها به ایران بحث درباره قانون‌گذاری مطرح شد، اما به نظر می‌رسد که دولتمردان می‌خواهند این حوزه در ابهام بماند. زیرا نه تمایل به قانون‌گذاری و چارچوب‌بندی دارند، نه به دنبال ریشه‌کن کردن آن هستند؛ زیرا از گستردگی آن در نزد مردم اطلاع دارند.
 
او همچنین در پاسخ به این سوال که آیا مردم ریسک‌پذیری رمزارزها را می‌پذیرند یا نه، افزود: متاسفانه یا خوشبختانه وقتی بازاری در ایران رونق خوبی می‌گیرد، اقبال عمومی صرف نظر از همه ریسک‌ها به سمت آن زیاد می‌شود. دلیل غالب این موضوع نیز همان تفکر یک‌شبه پولدار شدن است. به همین دلیل گاهی به علت ناآگاهی مردم و تبلیغات غیر واقع‌بینانه بعضی از سودجویان حوزه رمز ارز، میزان ریسک و خسارت‌ها به مردم زیاد می‌شود. با این حال این حوزه در ایران همچنان با اقبال عمومی مواجه است.
 
وی در ادامه با اشاره به تشکیل آکادمی امید فدوی جهت آموزش کاربران ایرانی برای ورود به بازار رمزارز، گفت: سال 92 به دنیای کسب و کار آنلاین وارد شدم و با یادگیری و کسب تجربه، در طول 5 سال، خودم را برای آموزش و انتقال تجربیاتش به دیگران آماده کردم. حوزه آموزش بسیار گسترده است و من با آموزش سئو و وردپرس شروع کردم. بیشتر از ۱۲۰ نفر را در ۷ دوره حضوری آموزش دادم. زمانی که وارد فضای ارز‌های دیجیتال شدم، این حوزه را بسیار جذاب‌تر دیدم و تصمیم گرفتم که آموزش در این حوزه را آغاز کنم.
 
وی افزود: پس از دریافت مدارک معتبر بین‌المللی، ۲۲ دوره حضوری ارزهای دیجیتال را برگزار کردم و به عنوان مشاور و مدرس به افراد و سازمان‌های زیادی مشاوره دادم. در برنامه فین‌تک شبکه ۵ هم به عنوان کارشناس حضور داشتم و سعی کردم تا جای ممکن، آگاهی منتشر کنم.
 
امید فدوی تصریح کرد: درآمد دلاری یکی از راه‌هایی است که می‌تواند به ما کمک کند تا از شرایط اقتصادی ناپایدار ایران فاصله بگیریم. فرض کنید افزایش قیمت کالاها در ایران برای شما معنایی نداشته باشد. اگر بتوانید درآمد زندگی در خارج را داشته باشید، اما در ایران زندگی کنید، تقریباً زندگی مناسبی خواهید داشت و از نظر مالی چالشی در زندگی حس نخواهید کرد. برای رسیدن به درآمد ارزی نیاز به دانش و مهارت دارید و همچنین باید ریسک‌پذیر باشید. به عنوان مثال در بازارهای مالی به سادگی می‌توانید تمام سرمایه خود را از دست بدهید.
 
وی با بیان اینکه در آکادمی امید فدوی، دوره‌های آموزشی مختلفی را برگزار می‌کنیم تا علاقه‌مندان به کسب درآمد از طریق معامله‌گری ارزهای دیجیتال بتوانند به صورت کاملا رایگان از آن‌ها استفاده کنند، گفت:  البته معامله‌گری یک حرفه سخت اما ممکن است. برای کسب درآمد از طریق معامله‌گری، نیاز به آموزش‌های زیادی دارید که در آکادمی امید فدوی به صورت کامل می‌توانید این آموزش‌ها را پیدا کنید.
 
وی افزود: برای شروع هرکاری باید آموزش دید اما ارز‌های دیجیتال و فضای معامله‌گری در صورت نداشتن آموزش صحیح برای شما ضرر مالی سنگینی را به همراه دارد. آموزش دیدن و درک صحیح از بازار به شما کمک می‌کند تا با اطمینان بیشتری در این مسیر قدم بگذارید و از طرف دیگر جلوی ضررهای سنگین را نیز بگیرید.
 
امید فدوی در ادامه گفت: آموزش‌های ما از طریق سایت امید فدوی در دسترس هست و در حال حاضر سه دوره آموزشی با نام‌های «جادوی سرمایه گذاری سود آور»، درآمد از ارز‌های دیجیتال در شرایط بحرانی» و «استراتژی ترید» وجود دارد که مکمل همدیگر در بحث آموزش برای کسب درآمد دلاری از ارز‌های دیجیتال هستند.
 
وی افزود: این آموزش‌ها کاملا رایگان هستند ولی ثبت‌نام در آنها در یک بازه زمانی مشخص از طریق پیج اینستاگرام و سایت امید فدوی اعلام می‌شود. با دنبال کردن پیج اینستاگرام و وب‌سایت امید فدوی از زمان ثبت‌نام مطلع می‌شوید. تا امروز، بیشتر از ۱۲ هزار نفر از آموزش‌های مجموعه آکادمی امید فدوی استفاده کردند و هنوز تعداد بسیار زیادی در حال دیدن آموزش‌ها هستند.
 
وی در توصیه‌ای برای علاقه‌مندان به این بازار گفت: تنها نکته مهم دیدن آموزش و کسب مهارت است. چرا که افراد زیادی بدون اطلاعات کافی، تنها با رویای یک شبه پول‌دار شدن وارد این بازار شدند و سرمایه‌های زیادی را از دست دادند. بازار ارز‌های دیجیتال یک بازار پویا و رو به رشد است و حتی ممکن است شما بتوانید یک شبه، پول‌دار شوید. اما برای یک شبه پول‌دار شدن باید مدت زمان زیادی را صرف آموزش دیدن بکنید. بدون داشتن مهارت و تخصص کسب درآمد دلاری امکان ندارد.
 
این فعال حوزه رمز ارز، در پاسخ به این سوال که پذیرش عمومی نسبت به حوزه رمزارز به گونه‌ای مانند بورس شود تا چند سال دیگر در ایران اتفاق می‌افتد، گفت: به نظر می‌رسد تا پنج سال دیگر این پذیرش در نزد مردم اتفاق بیفتد و دلیل آن پذیرفته شدن عواملی مانند ETF‌های بیت‌کوین در سطح جهانی است. زمانی که چنین اتفاقی در سطح جهان بیفتد، پس از چند سال تاثیرات آن در درون کشور مشاهده می‌شود. از سوی دیگر روندهای معاملاتی نشان می‌دهد که اقبال عمومی در سطح جهان تا دو سال دیگر فزاینده است.
 
او گفت: شاید اقبال عمومی در ایران نسبت به رمز ارز را بتوان با اقبال عمومی مردم نسبت به بورس در سال 98 و 99 مقایسه کرد که البته به عملکرد رسانه‌ها نیز بستگی دارد. شرایطی که اکنون در ایران مشاهده می‌شود سرکوب حوزه رمز ارز در صدا و سیما است و ارزهای دیجیتال بیشتر در فضای مجازی تبلیغ و شناسانده می‌شود.
 
 
 
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۸۲۷۸۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما