۰

رمزارز ملی

وحید والی / مولف
تاریخ انتشار
دوشنبه ۳ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۲۹
رمزارز ملی
رمزارز ملی

وحید والی
در این متن به این موضوع پرداخته‌ام که رمز ارز ملی تا چه اندازه می‌تواند به مبادلات بین المللی ما کمک کند و همینطور از عطش مردم برای تبدیل کردن دارایی‌های خود به طلا و دلار بکاهد.

رمزارز ملی قابلیت تبدیل شدن به سایر رمزارزها را دارد و به واسطه پلتفرم‌های ایرانی، زیر نظر مسوولان اجرایی آن مبادله می‌شود. اخیرا خبر بسیار خوبی شنیدم. رییس بانک مرکزی وعده داده که پروژه رمز ارز ملی، به صورت آزمایشی در کشور اجرا ‌شود. این خبر بسیار هیجان‌انگیز است، زیرا مسوولان بانک مرکزی بعد از سالها سکوت در این خصوص اظهار نظر کرده‌اند که این امرنشان‌ دهنده جدی‌ گرفتن این حوزه مالی است.  بارها و در جلسات مختلف بر این نکته تاکید کرده‌ام که برای مبادله مالی با شرکای تجاری مختلف، رمز ارزها هم در زمینه استخراج و هم در زمینه مبادله، یک فرصت استثنایی هستند. البته که این بازار باید به اندازه‌ای بزرگ باشد تا امکان محدود کردن آن توسط دشمنان‌ و در راس آنها آمریکا نباشد.

ما می‌توانیم در این شرایط که نیاز به معاملات مالی داریم، با تقویت زیرساخت‌ها و با حمایت از یکصدهزار نفری که در درحال حاضر در حوزه رمزارزها (چه در حوزه تبادل، چه در حوزه استخراج) فعال هستند، به آسان‌سازی آن کمک شایانی کنیم.

 مسوولان عزیز خدمت شما عرض می‌کنم، از رمزارزها به عنوان یک پله ترقی کارآمد استفاده کنیم و با یکسو شدن با تکنولوژی و نه تقابل با آن، به قطب اصلی این حوزه در منطقه تبدیل شویم. منطقه‌ای که بیش از 500 میلیون جمعیت دارد.

 افراد فعال در حوزه رمزارزها جزو نخبه‌های کشور هستند و اکنون زمان حمایت از آنها است. حمایت از کسانی که برای ایران و سربلندی‌اش ماندند. هم اکنون پلتفرم‌های توسعه داده شده داخلی قابل رقابت با پلتفرم‌های سطح اول دنیا هستند و برای گسترش و ارائه عمومی خدمات، تنها به حمایت قانونی نیاز دارند. این پلتفرم‌ها تمامی خدمات لازم را ارائه می‌کنند و فقط نیاز به نظارت و حمایت شما از این منافع ملی را دارند.

حمایت کنید و بدانید که ما همگی تلاش‌مان را برای سربلندی ایران اسلامی‌مان خواهیم کرد.

* مدیرعامل هلدینگ نیک‌اندیش
مولف : وحید والی
کد مطلب : ۲۷۷۴۲۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما