۰

گلکسی S24 در مسیر فتح اروپا

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۰۵
گلکسی S24 در مسیر فتح اروپا
گلکسی S24 در مسیر فتح اروپا
 
آی‌تی‌من- هلندی‌ها استقبال بی‌سابقه‌ای از گوشی‌های سری گلکسی اس‌24 کرده‌اند و پیش‌فروش این گوشی نسبت به سری قبل (S23) در مدت مشابه 50 درصد افزایش نشان می‌دهد.

گربن ون والت مایر، مدیر بازاریابی سامسونگ در هلند گفت: هوش مصنوعی Galaxy ارتباط ما با جهان را تغییر می‌دهد. اشتیاق کاربران به این قابلیت‌های جدید در ارقام فروش اولیه منعکس شده است و در حال شکستن همه رکوردهای قبلی است.

سامسونگ در کنار رونمایی رسمی از سری گوشی‌های گلکسی اس 24 خود، هوش مصنوعی  Galaxy AI را نیز در ابتدای سال 2024 معرفی کرد. اصطلاح Galaxy AI برای توصیف مجموعه‌ای از ویژگی‌های هوش مصنوعی به کار می‌رود که برخی از آنها قبلا در گوشی‌های پیشین عرضه شده و برخی نیز همراه با اس‌24 به بازار معرفی شده است.

برای مثال ویژگی Circle to Search (روشی جدید برای جست‌وجوی یکپارچه‌تر)، ترجمه زنده در حین تماس تلفنی زنده و ویژگی Chat Assist در سری جدید پرچمدار سامسونگ معرفی شده‌اند.

به همین دلیل است که پرچمداران جدید سامسونگ در حال حاضر فروش بسیار خوبی دارند. در کره جنوبی، 1.21 میلیون دستگاه از سری گلکسی S24 بین 19 تا 25 ژانویه پیش‌سفارش داده شد که نسبت به 1.09 میلیون دستگاه  S23، S23 Plus و S23 Ultra سال گذشته، پیشرفت قابل‌توجهی را نشان می‌دهد.

در هند، گلکسی S24 در سه روز به 250 هزار پیش‌فروش رسید که شاید به اندازه آمار یک هفته کره‌ای فوق‌الذکر چشمگیر به نظر نرسد، اما بالاتر از آن چیزی است که سری گلکسی S23  در سال گذشته در سه هفته کامل به دست آورد.

 
مرجع : Phone Arena
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۸۲۶۶۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما