۰
در نامه رییس اتاق ایران به رییس کل بانک مرکزی مطرح شد:

همه فعالان حوزه رمزارز به نشست کمیسیون فین‌تک نصر تهران دعوت شدند

تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۱۳
همه فعالان حوزه رمزارز به نشست کمیسیون فین‌تک نصر تهران دعوت شدند
همه فعالان حوزه رمزارز به نشست کمیسیون فین‌تک نصر تهران دعوت شدند

آی‌تی‌من- در این جلسه پیرامون مواردی که اخیرا در زمینه بیت‌کوین و رمزارزها در فضای عمومی ‌مطرح شده و این شائبه که برخی انحصارها در زمینه دارایی‌های دیجیتال در حال شکل‌گیری است، بحث و گفت‌وگو می‌شود.

برای بررسی موضوعات مطرح شده اخیر، کمیسیون فین‌تک سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران، اقدام به تشکیل جلسه هم‌فکری با فعالان کسب‌وکارهای مرتبط با بیت‌کوین و رمزارزها کرده است. به مرور و با تدوین خواسته‌های صنفی، این خواسته‌ها از طریق نهادهایی مانند مرکز ملی فضای مجازی، بانک مرکزی جمهوری اسلامی‌ایران، شرکت شاپرک، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزارت امور اقتصادی و دارایی، وزارت صنعت، معدن و تجارت، قوه قضاییه، مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی‌ پیگیری خواهد شد.

همه فعالان این حوزه می‌توانند به صورت آنلاین در جلسه حضور داشته باشند و در راستای اشتراک دیدگاه‌ها دغدغه‌های خود را بیان کنند.

علاقه‌مندان به حضور آنلاین در این جلسه دارند می‌توانند نام و مشخصات خود را به ایمیل دبیرخانه دبیرخانه سازمان به نشانی info@tehrannsr.org، ارسال و لینک ورود به نشست را دریافت کنند. این جلسه به صورت حضوری و آنلاین، امروز ساعت ۳ تا ۵ بعدازظهر در محل سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران برگزار می‌شود.
 
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۷۵۸۵۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما