۰

خطر بلوکه شدن رمز ارز ایرانی‌ها در صرافی‌های خارجی

تاریخ انتشار
دوشنبه ۳ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۳۱
خطر بلوکه شدن رمز ارز ایرانی‌ها در صرافی‌های خارجی
خطر بلوکه شدن رمز ارز ایرانی‌ها در صرافی‌های خارجی

آی‌تی‌من- سرهنگ علی‌محمد رجبی درباره سرمایه‌گذاری برخی از ایرانیان در حوزه رمز ارزها گفت: تحریم‌های صورت گرفته علیه کشورمان، متاسفانه زمینه را برای مسدودسازی سرمایه برخی از کاربران ایرانی در صرافی‌های آنلاین خارجی فراهم کرده است. 

وی با بیان اینکه با توجه به افزایش و روند رو به رشد قیمت ارزهای دیجیتال شاهد فعالیت صرافان ارز دیجیتال در فضای مجازی نیز هستیم، گفت: این صرافی‌های دیجیتال که تبلیغات فراوانی از آنها در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی نیز دیده می‌شود، اقدام به تبدیل ارز و غیره می‌کنند، اما آنچه که نگران کننده است، احتمال از دست رفتن سرمایه در این صرافی‌هاست.

وی گفت: با توجه به اعمال تحریم‌های گوناگون برای کشور ایران، لذا برخی از صرافی‌های آنلاین خارجی با احراز هویت کاربران ایرانی اقدام به بلوکه کردن سرمایه کاربران و مسدود کردن حساب‌های کاربری آنان و در نتیجه جلوگیری از ادامه فعالیت این افراد کرده‌اند و این احتمال وجود دارد که سایر صرافی‌های آنلاین خارجی نیز به دنبال تحریم‌های صورت گرفته و با مسدودسازی حساب‌های ایرانیان از فعالیت آن‌ها جلوگیری کنند.

رجبی افزود: لازم است هموطنان ‌این نکته را در نظر داشته باشند که فعالیت در این صرافی‌ها می‌تواند تبعاتی به دنبال داشته باشد و موجب از بین رفتن سرمایه‌شان شود.
 
مرجع : ايسنا
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۷۷۴۲۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما