۰
در دیدار با هیات مدیره نصر تهران مطرح شد:

تاکید رییس سازمان فناوری اطلاعات بر استفاده از توانمندی بخش‌ خصوصی

تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۱۱
تاکید رییس سازمان فناوری اطلاعات بر استفاده از توانمندی بخش‌ خصوصی
تاکید رییس سازمان فناوری اطلاعات بر استفاده از توانمندی بخش‌ خصوصی

آی‌تی‌من-  در این نشست که در محل سازمان فناوری اطلاعات برگزار شد، محمد خوانساری، معاون وزیر ارتباطات گفت: پیشرفت در کشور بدون فناوری اطلاعات ممکن نیست. به همین منظور در تلاشیم ضمن ارتباط با فعالان بخش خصوصی صنف فناوری اطلاعات، از توانمندی آنها در شکل‌دهی، تصمیم‌گیری، مقرره‌گذاری، نیازسنجی‌ و طراحی پروژه‌های مهم و تاثیرگذار استفاده کنیم. خوانساری با ترغیب بخش خصوصی به سرمایه‌گذاری در بخش خدمات پایه‌ شبکه ملی اطلاعات بر لزوم گسترش این شبکه تأکید کرد و افزود: طراحی مدل اقتصادی پایدار رمز ماندگاری خدمت است، که با همکاری بخش خصوصی قابل طراحی است.

 پیشنهادهای نصر تهران برای همکاری‌های مشترک
در بخش دیگری از این نشست، رییس، جمعی از اعضای هیأت مدیره و رؤسای سه رسته‌ توسعه‌ نرم‌افزار، سخت‌افزار و ارتباطات و خدمات فناوری ارتباطات سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران ضمن معرفی این سازمان، به طرح موضوعات مربوط به همکاری‌های مشترک پرداختند.
شکل‌دهی ارتباط موثر و پایدار بین بخش خصوصی و حاکمیت، ارتقای جایگاه نصر، بهره‌گیری از توان و جایگاه قانونی نصر و به ویژه نصر تهران در تنظیم‌گری، کاهش تصدی‌گری دولت و برون‌سپاری اجرای برخی وظایف حاکمیتی به نصر، و همچنین نحوه بهره‌گیری از توان بخش خصوصی و به ویژه اعضای نصر تهران در توسعه شبکه ملی اطلاعات از اهم موضوعات مطروحه بود. به‌عنوان راهکار پیشنهادی جهت پیش‌برد موضوعات مطرح شده، برگزاری جلسات منظم بین مدیران و نمایندگان دو مجموعه، عضویت نمایندگان دو طرف در کمیسیون‌ها و کارگروه‌های طرف مقابل و تشکیل کارگروه‌های مشترک برای موضوعات اساسی مورد توافق طرفین قرار گرفت.

 
کد مطلب : ۲۷۷۵۶۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما