۰
عضو هیات مدیره نصر تهران:

الکامپ به توسعه‌ بازار فاوا در ایران کمک می‌کند

تاریخ انتشار
شنبه ۲۵ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۱۸
الکامپ به توسعه‌ بازار فاوا در ایران کمک می‌کند
الکامپ به توسعه‌ بازار فاوا در ایران کمک می‌کند

آی‌تی‌من-  آزاد معروفی، با اشاره به اینکه بیست و ششمین دوره‌ الکامپ توسط نصر تهران برگزار خواهد شد، بیان کرد: اگرچه الکامپ نمایشگاهی ملی و بین‌المللی است، اما تاکنون اغلب شرکت‌هایی که در آن حضور پیدا کرده‌اند، از اعضای سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران بوده‌اند و با هماهنگی نصر کشور و تهران این نمایشگاه برگزار می‌شده است. البته معمولا نصر تهران بخش عمده‌ی مربوط به فعالیت‌های نمایشگاه را عهده‌دار بوده است.

وی درباره مشارکت کمیسیون‌های تخصصی در نمایشگاه الکامپ توضیح داد: معمولا کمیسیون‌ها در غرفه‌های سازمان استانی خود حضور دارند و این موضوع در استان تهران نیز به همین شکل خواهد بود. البته بنابر سیاست‌های حاکم بر هر دوره، نحوه‌ حضور کمیسیون‌ها متفاوت است. گاهی کنسرسیوم‌هایی توسط برخی از اعضا ایجاد می‌شود و گاهی نیز اعضای کمیسیون‌ها در غرفه‌ سازمان حاضر می‌شوند و پاسخگوی مراجعان خواهند بود.

معروفی با اشاره به بخش‌های جانبی نمایشگاه الکامپ از جمله الکام استارز، الکام ترندز و ... تأکید کرد: محدودیت‌های کرونایی که امسال با آن رو‌به‌رو هستیم ممکن است تا حدودی اجازه برخی از اقدامات توسعه‌ای در این حوزه را از ما سلب کند. اما طبیعتا به صورت کلی شورای سیاست‌گذاری با جمع‌بندی نظرات اعضا تلاش خواهد کرد در نمایشگاه‌های الکامپ سالانه برخی از ایده‌ها را برای توسعه‌ هرچه بیشتر این نمایشگاه اجرایی کند.

عضو هیأت مدیره‌ نصر تهران با اشاره به حضور استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های دانش بنیان در نمایشگاه الکامپ که در بخش الکام استارز برگزار می‌شود، تأکید کرد: در سالیان گذشته شاهد بودیم که برخی از شرکت‌های دانش‌بنیان و استار‌پی که در بخش الکام استارز حضور داشتند، به شرکت‌های بزرگی تبدیل شده‌اند. بنابراین طبیعتا حضور این شرکت‌ها در نمایشگاه الکامپ به سرعت چرخه توسعه‌ استارت‌آپ‌ها کمک خواهد کرد.

او همچنین گفت: نمایشگاه الکامپ موضوعی مهم و حیاتی است و طبیعتا مسائلی از جمله توسعه‌ بازار را در بردارد. این نمایشگاه بدون حضور شرکت‌ها معنایی ندارد. از سوی دیگر حضور دولت، حاکمیت و سایر بخش‌های کارفرمایی در الکامپ و ارتباط آنها با شرکت‎های حاضر در نمایشگاه نیز بسیار حائز اهمیت است. گفتنی است نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۰ در تاریخ ۲۷ تا ۳۰ بهمن ماه ۱۴۰۰ با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی توسط سازمان نظام صنفی رایانه‌‎ای استان تهران در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.
 
کد مطلب : ۲۷۸۰۴۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما