۰

خرید با پی پال از ایران بدون نیاز به افتتاح حساب

تاریخ انتشار
شنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۲۶
خرید با پی پال از ایران بدون نیاز به افتتاح حساب
خرید با پی پال از ایران بدون نیاز به افتتاح حساب

آی‌تی‌من- خرید با پی پال در ایران دشواری‌هایی چون بلوکه شدن حساب دارد، موردی که شاید موجب شود هیچ گاه دست شما مجدد به پولتان نرسد و برای اثبات و ارسال مدارک هویتی به این شرکت از هفت خوان رستم باید بگذرید. به علاوه کاربران زیادی هستند که به دنبال خرید اینترنتی بوده اما هیچ حساب پی پال مختص به خود ندارند. در این مواقع راه چاره چیست؟‌

راه حلی میان‌بر به نام نیک پرداخت در کنار شماست تا خرید با پی پال خود را در سریع‌ترین زمان ممکن به انجام برسانید و خرید راحت و بی‌دردسر بدون نگرانی از این معضلات و بدون نیاز به داشتن حساب پی پال را تجربه کنید. 

برای خرید با پی پال در ایران با کمک نیک پرداخت حتی لازم نیست که حساب اختصاصی خود پی پال را داشته باشید و به راه‌های مختلف مانند باز کردن حساب از طرف دوستان خود در خارج از کشور متوسل شوید. در صورتی که نیاز به خرید سرویس یا کالایی خاص از سایت پذیرنده پی پال دارید، تنها کافی است لینک خرید و درخواست خود را در سایت ما ثبت کنید تا در کمترین زمان ممکن به درخواست خرید با پی پال شما رسیدگی شود. 

برای این کار پس از ثبت نام در سایت نیک پرداخت به آدرس www.nikpardakht.com و ورود به داشبورد خود، از بخش سفارشات روی «سفارش جدید» بزنید. سپس از بخش خدمات پی پال، روی «خرید با پی پال» کلیک کنید. سپس میزان و نوع ارز و لینک خرید را ارسال کنید تا کارشناسان فروش ما در کمترین زمان ممکن به درخواست شما پاسخ داده یا با شما تماس بگیرند. لازم به یادآوری است در سایت نیک پرداخت امکان شارژ حساب پی پال و خرید با پلتفرم‌های دیگر پرداخت مانند پرفکت مانی، وب مانی، ویزا و مستر و ... نیز فراهم است. 
 
کد مطلب : ۲۷۸۲۷۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما