۰
با حضور سرمایه گذاران داخلی و خارجی

چهارمین نشست سرمایه‌گذاری فناوری TIM 2022 افتتاح شد

تاریخ انتشار
سه شنبه ۳ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۴۸
چهارمین نشست سرمایه‌گذاری فناوری TIM 2022 افتتاح شد
چهارمین نشست سرمایه‌گذاری فناوری TIM 2022 افتتاح شد

آی‌تی‌من-  در مراسم افتتاحیه این نشست که در سالن همایش‌های پارک فناوری پردیس برگزار شد، «عبدالغدیر امام» دبیر کل سازمان D-8، «مهدی صفاری نیا» رئیس پارک فناوری پردیس و «سید جلال الدین علوی سبزواری» مدیرکل همکاری‌های اقتصادی وزارت امور خارجه به ایراد سخنرانی پرداختند.

عبدالغدیر امام در ابتدای این نشست به صورت آنلاین برای حاضران در این رویداد از اهمیت نشست سرمایه‌گذاری فناوری گفت و درخواست کرد که همه کشورهای عضو این نشست و شرکت‌های فعال در این رویداد تجربیات خود را در حوزه فناوری برای سایرین به اشتراک بگذارند.

او از شتابِ شکل گرفته در نوآوری‌های حوزه فناوری در کشورهای در حال توسعه خبر داد و تاکید کرد: انتقال فناوری و شبکه سازی باید در دستور کار کشورهای عضو این نشست قرار بگیرد.

مهدی صفاری نیا، رئیس پارک فناوری پردیس در ادامه این رویداد از ظرفیت بالای این مجموعه در تبادل دانش خبر داد و گفت: ما در پارک فناوری پردیس با وجود بیش از 400 شرکت و 6000 عضو و نیروی جوان و متخصص در حوزه‌های مختلف فناوری، این آمادگی را داریم که دانش موجود در این مجموعه را با شرکت‌ها و کشورهای عضو این پیمان به اشتراک بگذاریم. رئیس پارک فناوری پردیس در ادامه گفت: با تلاش جوانان متخصص پارک فناوری پردیس، شرکت‌های عضو در سال‌های اخیر توانسته‌اند مبالغ فراوانی صرفه جویی ارزی برای کشور از طریق بومی‌سازی فناوری داشته باشند. برای مثال این شرکت‌ها در سال 98 بیش از 88 میلیون یورو و در سال 99 بیش از 235 میلیون یورو صرفه جویی ارزی داشته‌اند. رییس پارک فناوری پردیس گفت: حدود 260هزار مترمربع از فضای پارک با سرمایه گذاری مستقیم بخش خصوصی ساخته شده و مورد بهره برداری قرار گرفته است و 200هزار متر مربع دیگر نیز در حال ساخت و بهره برداری است.

در ادامه میلاد صدرخانلو، دبیر نشست سرمایه‌گذاری تیم  2022 نیز گفت: این رویداد با حضور 61 استارت‌آپ و شرکت سرمایه‌پذیر ایرانی و خارجی  و بیش از 100 سرمایه گذار خارجی و ۲۸ سرمایه‌گذار ایرانی در حال برگزاری است.
 
کد مطلب : ۲۷۸۳۵۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما