۰

نوکیا نسخه دوم موبایل C2 را معرفی کرد

تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۴۷
نوکیا نسخه دوم  موبایل  C2 را معرفی کرد
نوکیا نسخه دوم موبایل C2 را معرفی کرد

آی‌تی‌من-  همانطور که نام دستگاه نشان می‌دهد به عنوان جایگزین C2 عرضه می‌شود که در سال ۲۰۲۰ میلادی معرفی شد. نسخه دوم نوکیا C2 دارای نمایشگر ۵.۷ اینچی با وضوح ۴۸۰ در ۹۶۰ پیکسلی است. این شرکت مشخصات تراشه دستگاه را فاش نکرده است.

این موبایل در دو مدل با یک گیگابایت RAM و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی یا ۲ گیگابایت RAM و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی به بازار عرضه می‌شود. هر دو این دستگاه‌ها قابلیت اضافه شدن یک کارت حافظه میکرو اس دی را دارند.

دستگاه یک دوبین ۸ مگاپیکسلی در پشت و یک لنز ۵ مگاپیکسلی در جلوی خود دارد. همچنین از قابلیت Face Unlock پشتیبانی می‌کند و مجهز به یک اسکنر اثرانگشت است.

نوکیا C2 نسخه دوم با اندروید 11Go به بازار می‌آید و یک باتری ۲۴۰۰ میلی‌آمپری دارد.

همچنین شرکت نوکیا برای تداوم بقای خود در بازار از تولید گوشی‌های جدید ارزان قیمت به نام‌های سی ۲۱، سی ۲۱ پلاس و سی ۲ نسخه دوم خبر داده است.

گوشی سی ۲۱ تنها ۹۹ یورو و گوشی سی ۲۱ پلاس صرفاً ۱۹۰ یورو قیمت دارد و قیمت مدل سی ۲ نسخه دوم نیز کمتر از این ارقام خواهد بود.

علیرغم قیمت کم این گوشی‌ها امکانات قابل ملاحظه‌ای دارند. به عنوان مثال، سی ۲۱ با ۸.۸ میلیمتر ضخامت و ۱۹۵ گرم وزن دارای نمایشگر ۶.۵ اینچی فوق دقیق و پردازنده Unisoc SC9863A است. این پردازنده ۲۸ نانومتری و هشت هسته‌ای اولین بار در سال ۲۰۱۸ عرضه شد.

از جمله دیگر امکانات این گوشی می‌توان به ۲ یا ۳ گیگابایت رم، ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت رام و امکان افزودن حافظه اس دی اشاره کرد. دوربین‌های ۸ و ۵ مگاپیکسلی در پشت و جلو دیگر قابلیت گوشی یادشده است. باتری این گوشی ۳۰۰۰ میلی آمپری است و حسگر اثرانگشت نیز برای آن در نظر گرفته شده است. سیستم عامل این گوشی اندروید ۱۱ است.

گوشی سی ۲۱ پلاس دارای باتری ۴۰۰۰ یا ۵۰۵۰ میلی آمپری به انتخاب مشتری و نمایشگر فوق دقیق ۶.۵ اینچی است. دو دوربین ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی در پشت، ۱۷۸ گرم وزن و مقاومت در برابر آب مزیت دیگر این گوشی است. زمان دقیق عرضه این گوشی‌ها هنوز اعلام نشده است.
 
مرجع : مهر
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۷۸۴۳۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما