۰

روبیکا: به پیام‌های کاربران دسترسی نداریم

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۱۰
روبیکا: به پیام‌های کاربران دسترسی نداریم
روبیکا: به پیام‌های کاربران دسترسی نداریم

آی‌تی‌من-  روابط عمومی‌ روبیکا در توضیح خبری که اخیرا توسط خبرگزاری فارس منتشر شده است،  اعلام کرد: نظر به انتشار خبری در مورخه 15 آبان ماه 1401 در خبرگزاری فارس با عنوان «مدیر محتوای روبیکا: پالایش محتوای غیراخلاقی با هوش مصنوعی صورت می‌گیرد» که با هدف پیگیری گزارش درخواست یکی از کاربران آن خبرگزاری محترم نگارش شده، و همچنین سوال بسیاری از کاربران در این مورد، نکاتی جهت تنویر افکار عمومی‌و شفافیت بیشتر قابل توجه است که به این شرح ایراد می‌شود:

روبیکا، به مانند بسیاری از پلتفرم‌ها، پیام‌رسان‌ها و ابزارهای شبکه اجتماعی نام آشنا و مطرح جهانی، برای پایش مطالبی که به عناوین مستهجن یا خشونت آمیز، درکانال‌ها و گروه‌های پیامرسان روبیکا و یا صفحات روبینو منتشر می‌شود، از ابزار هوش مصنوعی یا گزارش مخاطبان بهره مند می‌شود. پس از وصول چنین گزارشاتی، موضوع توسط نیروی انسانی بررسی و طبق ضوابط و مقررات، در صورت تشخیص محتوای نامناسب، نسبت به حذف آن اقدام خواهد شد. این پروتکل، مشابه قوانین و پروتکل‌های سایر پلتفرم‌های اجتماعی جهانی اجرا می‌شود. 

گفتنی است، این پایش صرفا در گروه‌ها و کانال‌های عمومی‌روبیکا ممکن است و این پلتفرم، هیچگونه دسترسی به پیام‌های شخصی کاربران ندارد.
 
مرجع : فارس
کد مطلب : ۲۸۰۱۶۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما