۰

تیک تاییدیه توییتر سه رنگ شد

تاریخ انتشار
شنبه ۵ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۳۳
تیک تاییدیه توییتر سه رنگ شد
تیک تاییدیه توییتر سه رنگ شد

آی‌تی‌من- مالک جدید توییتر گفت که این پلتفرم جمعه آینده یک سرویس تأییدیه جدید راه‌اندازی می‌کند. تلاش قبلی وی برای اصلاح سیستم تاییدیه و ارایه تیک آبی در ازای پرداخت پول، پس از سیل ایجاد حساب‌های کاربری جعلی، با شکست مواجه شد.

به گفته ماسک، از این پس تیک آبی برای حساب کاربری افراد، تیک خاکستری برای حساب‌های کاربری دولت و تیک طلایی رنگ نیز برای شرکت‌ها ارایه می‌شود. 

وی البته مشخص نکرد که آیا تیک دولتی برای ادارات دولتی یا نهادهای دولتی نیز صادر خواهد شد یا نه. وی افزود: تمامی حساب‌های تایید شده قبل از دریافت تیک به صورت دستی تایید می‌شوند. 

در حال حاضر، بیش از 400 هزار حساب توییتر دارای تیک آبی هستند.

ماسک توضیح نداد که آیا سرویس تأیید جدید بخشی از سرویس پریمیوم توییتر یا همانTwitter Blue خواهد بود یا نه. سرویس بلو در ماه جاری میلادی به صورت مجدد راه‌اندازی شد که به حساب‌های کاربری در ازای پرداخت 7.99 دلار تیک آبی اعطا می‌کرد. اما راه‌اندازی این سرویس موجی از جعل هویت حساب‌های کاربری را به راه انداخت و برخی کاربران از این فرصت برای جعل هویت شرکت‌ها استفاده کردند. ماسک پس از این شکست، از ادامه اجرای طرح بلو عقب‌نشینی کرد.

به گزارش گاردین، حالا این میلیاردر معروف و مالک توییتر روش جدیدی در پیش گرفته و سعی دارد حساب‌های کاربری را راستی آزمایی کند.

ماسک همچنین اعلام کرد که برای حساب‌های کاربری تعلیق شده «عفو عمومی» صادر می‌شود؛ مشروط بر اینکه آنها قانون را نقض نکرده باشند یا درگیر انتشار هرزنامه‌های فاحش نباشند. 

کتی‌هاپکینز، مفسر راست‌گرای بریتانیایی و استیو بنن، مشاور سابق دونالد ترامپ جزو حساب‌های ممنوعه در توییتر هستند.
 
کد مطلب : ۲۸۰۲۹۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما