۰

سامانه املاک زیر نظر شخص رییس جمهور باشد

تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۱۹
سامانه املاک زیر نظر شخص رییس جمهور باشد
سامانه املاک زیر نظر شخص رییس جمهور باشد

آی‌تی‌من-  افشین پروین‌پور در برنامه پایش با بیان این‌که سامانه املاک و اسکان، اظهار کرد: اصولا بین 70 تا 80 درصد اطلاعاتی که هر دولتی برای برنامه‌ریزی احتیاج دارد، اطلاعات مکان‌محور هستند. این سامانه‌ها نقش کلیدی در برنامه‌ریزی صحیح دولت دارند.

وی با یادآوری این‌که سامانه املاک و اسکان سال 94 از سوی دولت وقت به وزارت راه و شهرسازی ابلاغ شد، افزود: تا امروز رکوردهایی در این سامانه ثبت شده، اما خروجی کاملی که باید داشته باشد تا بر اساس آن برنامه‌ریزی و سیاستگذاری کرد  تا الان اتفاق نیفتاده است.

وی با بیان این‌که اطلاع دقیقی از میزان اطلاعات وارد شده به این سامانه ندارم، افزود: مهم این است که در چنین سامانه‌هایی باید به‌طور کامل رکوردها ثبت شود تا بتوان از آن استفاده کرد.

کارشناس مسکن گفت: با توجه به تجربه 15 ساله‌ام به نظرم این کار -سامانه املاک و اسکان- در سطح وزارت راه و شهرسازی نیست و باید بالاتر بیاید، این سامانه در سطح رییس‌جمهوری است.

وی با بیان ضرورت طرح مساله سامانه املاک و اسکان در جلسات شورای عالی مسکن، تاکید کرد: هیچ جای دنیا موضوع مسکن پیش نرفته مگر این‌که اراده سیاسی حاکمیت بوده که کار پیش رفته است.
 
مرجع : تسنیم
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۸۰۵۸۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما

پربيننده ترين