۰
پیروزی قاطع ائتلاف برای فردا

5 فعال فاوا به هیات نمایندگان اتاق تهران راه یافتند

تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۰۳:۱۳
5 فعال فاوا به هیات نمایندگان اتاق تهران راه یافتند
5 فعال فاوا به هیات نمایندگان اتاق تهران راه یافتند
 
آی‌تی‌من- تمامی اعضای ائتلاف برای فردا در انتخابات اتاق بازرگانی تهران که دیروز (شنبه) برگزار شد، موفق به کسب آرای لازم برای راهیابی به هیات نمایندگان اتاق شدند.

در این میان 5 عضو این ائتلاف نیز که به عنوان فعالان حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در انتخابات حضور داشتند، به عنوان نمایندگان منتخب، عضو هیات نمایندگان خواهند بود.

این اعضا عبارتند از افشین کلاهی (۸۹۹ رای)، شهاب جوانمردی (894 رای)،علیرضا کلاهی (937 رای)، فرزین فردیس (910 رای) و مازیار نوربخش (857 رای).

از این بین، فرزین فردیس، افشین کلاهی، علیرضا کلاهی و شهاب جوانمردی در دوره قبل نیز عضو هیات نمایندگان اتاق تهران و اعضای کمیسیون اقتصاد دیجیتال این اتاق بودند.

فرزین فردیس در نشست پایان سال سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران که هفته گذشته برگزار شد، حضور نماینده‌ای از صنف فاوا در هیأت رئیسه اتاق تهران را یکی از هدفگذاری‌های مهم برشمرده و گفته بود: اگرچه تصمیم‌سازی‌ها در کمیسیون‌های اتاق انجام می شود اما برخی تصمیمات مهم نیز در هیأت رئیسه گرفته می‌شود. اگر در هیأت رئیسه حضور داشته باشیم طبیعتا موثرتر عمل‌ خواهیم کرد.

تعداد دیگری از فعالان و مدیران فاوا نیز در این انتخابات نامزد شده بودند که نتوانستند آرای لازم را کسب کنند. از جمله این مدیران می‌توان به سادینا آبایی، فرهاد کرم‌زاده، حمید بهنگار و  علیرضا عابدی نژاد اشاره کرد.



 
 
کد مطلب : ۲۸۰۹۳۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما