۰
همکاری رسمی الماس رایانه ایرانیان با شرکت دی‌لینک کلید خورد

راه اندازی خط تولید مودم دی لینک در صورت رفع مشکلات

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۵ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۲۷
راه اندازی خط تولید مودم دی لینک در صورت رفع مشکلات
راه اندازی خط تولید مودم دی لینک در صورت رفع مشکلات

آی‌تی‌من- محمد غرویان، مدیر عامل شرکت الماس رایانه ایرانیان، در ابتدای این نشست با بیان اینکه نزدیک به سه دهه از فعالیت شرکت الماس در بازار ایران می‌گذرد و اکنون جزو تامین‎کنندگان اصلی بازار ICT است، گفت: هدف الماس همیشه قیمت و خدمات پس از فروش مناسب بوده است و در این راستا تصمیم گرفته یک همکاری را نیز با برند مطرح D-Link آغاز کند.

وی در ادامه در پاسخ به سوال فناوران مبنی بر قاچاق 80 درصدی مودم در ایران و راه برون رفت از آن گفت: تنها راه‌حل برای از بین رفتن قاچاق تولید داخل است و غیر از تولید هیچ چیزی مورد حمایت و پذیرش دولت نیست.از این رو در حال رایزنی با شرکت دی‌-لینک هستیم تا خط تولید این محصول را با نام خودش در ایران راه‌اندازی کنیم.

غرویان افزود: شرکت الماس رایانه ایرانیان آمادگی کامل برای تولید مودم دی‎لینک را دارد و درصورت تایید این شرکت و رفع مشکلاتی چون تحریم، قطعا می‌توانیم با قیمت مناسب‌تری این کالا را در ایران بفروشیم.

وی همچنین درمورد محدودیت واردات مودم به کشور گفت: به دلیل تصمیمات سخت‌گیرانه دولت واردات مودم به کشور محدود شده و  حتماً باید در ایران تولید شوند. این تولید می‏‌تواند در حد پیچ بستن باشد. متاسفانه برخی همین محصولات D-Link را با برچسب دیگر و به نام محصول داخلی می‌فروشند.

غرویان با ابراز تاسف از اینکه در حال حاضر یک مودم ۱۰ تا ۱۲ دلاری با قیمت حدود ۷۰۰ هزار تومان به دست مصرف‌کننده می‌رسد، افزود: قصد ما این است که کالاها را به‌صورت CKD بیاوریم و تحت برند دی‌لینک در ایران تولید کنیم. با این کار قیمت و خدمات پشتیبانی این محصول در کشور کنترل خواهد شد.

مدیر عامل الماس رایانه ایرانیان در خصوص تولید مموری و SSD  در ایران گفت:  بیش از دو سال است که خط تولید حافظه رم و SSD را در ایران راه‌‎اندازی کرده‌‎ایم. جالب است که در ابتدا هیچکس باورش نمی‌شد که بتوانیم تولید محصولاتی مانند مموری و SSD را به‌خاطر فناوری پیچیده، حتی در همین سطح مونتاژ فعلی در ایران انجام دهیم.

وی با تاکید بر اینکه الماس می‌خواهد دی لینک را به ارایه خدمات در ایران متعهد کند، افزود:  با وجود تحریم‌ها، دی‌لینک باید به ارایه خدمات و همچنین تنوع محصولات خود در ایران متعهد باشد. در عین حال مزیت اصلی الماس نسبت به سایر رقبا در ارایه محصولات دی لینک تنوع بیشتر و گارانتی و خدمات پشتیبانی بهتر است.

غرویان تصریح کرد: شرکت الماس با ایجاد بیش از ۳۲ دفتر خدمات پس از فروش و با رویکرد ایجاد ارزش‌هایی همچون سهولت دسترسی، کاهش ریسک خرید کالای نامطمئن برای مصرف‌کنندگان و همکاران، بستری سریع و قابل اتکا را ایجاد کرده که همواره در حال توسعه آن متناسب با نیاز جامعه خواهیم بود.

در ادامه این نشست هریسون آلبرت، مدیر فروش منطقه‌ای دفتر دی لینک، با بیان اینکه دی لینک امیدوار است بتواند با همکاری الماس رایان به سهم بازار قبلی خود در بازار ایران بازگردد، گفت: ارتباط با بازار ایران از سال ۱۹۹۹ آغاز شده و همواره برای آن‌ها جذابیت داشته است و امیدوارند که به یکی از برندهای اصلی منطقه تبدیل شوند.

وی در ادامه افزود: دفتر مرکزی دی‌لینک در تایوان بوده و دفاتر مربوط به بخش تحقیق و توسعه در روسیه، چین، هند و تایوان قرار دارند.

به گفته مدیر فروش منطقه‌ای دی‌لینک، این شرکت تنها مجموعه‌ای است که در ۴۰ سال اخیر مورد نفوذ هکرها قرار نگرفته است. همچنین تمامی اینترفیس‌ها و نرم‌افزارها تست شده است و از امنیت بالایی برخوردار هستند.

هریسون آلبرت همچنین گفت یکی از اهداف دی‌لینک این است که با کمترین هزینه و البته همراه با فناوری هوش مصنوعی، ارتباط اینترنتی را به خانه‌ها بیاورد. به گفته مدیر فروش منطقه‌ای دی‌لینک، تداخلی بین همکارانی که دی‌لینک را در ایران گارانتی می‌کنند، وجود ندارد.

وی با بیان اینکه بسیاری از شرکت‌های بین المللی در سراسر دنیا مشتری محصولات این شرکت هستند، ابراز علاقه کرد همکاری نزدیک این شرکت با الماس رایان ایرانیان، در دو سطح محصولات کلاس کاربری و صنعتی، باعث افزایش سهم فروش این شرکت در ایران شود.



 
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۸۱۷۸۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما

پربيننده ترين