۰

سامسونگ قابلیت پشتیبان‌گیری ابری موقت را عرضه می‌کند

تاریخ انتشار
شنبه ۶ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۰۱
سامسونگ قابلیت پشتیبان‌گیری ابری موقت را عرضه می‌کند
سامسونگ قابلیت پشتیبان‌گیری ابری موقت را عرضه می‌کند

آی‌تی‌من- در شرایطی که کاربران محصولات گلکسی ممکن است نگران از دست دادن داده‌های حساس خود از جمله عکس‌ها، فیلم‌ها و فایل‌های خصوصی باشند، این قابلیت، روشی مطمئن را در اختیار آنها می‌گذارد.

کاربران این امکان را دارند که فایل‌ها و داده‌هایشان را از طریق وارد کردن حساب کاربری سامسونگ خود در Samsung Cloud بارگذاری و ذخیره کنند. فضای ذخیره‌سازی در این سرویس رایگان و بدون محدودیت است؛ اما، اندازه هر فایل ذخیره شده باید به‌طور جداگانه کمتر از 100 گیگابایت باشد.

داده‌های منتقل شده به فضای ابری سامسونگ، تا 30 روز از زمان پشتیبان‌گیری اولیه به صورت ایمن نگهداری می‌شوند. در این مدت، کاربران می‌توانند هر زمان که بخواهند، اطلاعات خود را بازیابی کنند. البته در صورت نزدیک شدن به محدودیت زمانی تعیین شده، قبل از حذف خودکار داده‌ها، اطلاع‌رسانی‌های لازم صورت می‌گیرد تا هر کاربر از شرایط خود باخبر شود.

عرضه جهانی پشتیبان‌گیری ابری موقت از پاییز امسال برای تمامی گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های گلکسی سامسونگ که از رابط کاربری One UI 6 بهره‌ می‌برند، شروع می‌شود. پیشگامان دریافت این سرویس، گوشی‌های سری گلکسی S و گلکسی Z در کشور کره‌جنوبی هستند. پس از آن نیز به مرور زمان، کاربران سراسر جهان می‌توانند از این سرویس تازه برای ارتقای امنیت اطلاعات شخصی خود استفاده کنند.
 
کد مطلب : ۲۸۲۰۰۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما