۰

راهنمای خرید بهترین سرور مجازی ایرانی در کوتاه‌ترین زمان

تاریخ انتشار
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۲۷
خرید سرور مجازی ایران در کوتاه ترین زمان از ابر آروان
خرید سرور مجازی ایران در کوتاه ترین زمان از ابر آروان

اگر شما هم برای وب‌سایت، اپلیکیشن یا دیتابیس خود نیاز به خرید سرور مجازی ایران دارید، ابر آروان فرصتی ایجاد کرده تا با صرف کم‌ترین زمان، بتوانید بهترین سرور مجازی را تهیه کنید. هم‌چنین کوچ به سرورهای ایرانی مزایایی مانند افزایش سرعت سایت و رضایت کاربران را در پی دارد که می‌تواند کمک بزرگی برای کسب‌وکار شما باشد. در ادامه درباره مزایای سرور مجازی و روش‌های اتصال به سرور مجازی توضیح می‌دهیم.
 

مشخصات بهترین سرورهای مجازی ایران 


منابع اختصاصی و امکان بالا بودن دایمی سایت (%99.9 Up Time) دو ویژگی مهم در تعیین بهترین سرورهای مجازی ایرانی هستند. این سرورها به دلیل نزدیکی جغرافیایی به موقعیت کاربران شما در بهبود عملکرد اپلیکیشن یا سایت نقش موثر را ایفا می‌کنند و در نتیجه می‌توانند میزان فروش و جذب کاربران‌تان را افزایش دهند.

امکان تغییر لحظه‌ای منابع از دیگر مشخصه‌هایی است که بهترین سرور های مجازی دارند. در طرف دیگر پشتیبانی فنی ارایه‌دهنده‌ی سرورهای مجازی می‌تواند برای کسانی که به‌تازگی کار با سرور را آغاز کرده‌اند، کمک بزرگ و موثری باشد.
 

مزایای سرور مجازی ایرانی چیست؟


 به‌طور خلاصه، هزینه اندک و موقعیت جغرافیایی مهم‌ترین مزیت‌های سرورهای مجازی ایرانی هستند. شما با خرید یک سرور مجازی ایرانی می‌توانید علاوه‌بر صرفه‌جویی در هزینه‌های کسب‌وکار خود، از یک پشتیبانی فنی خوب و در دسترس استفاده کنید و بدون نیاز به تیم‌های فنی گسترده ایده‌های کسب‌وکاری خود را توسعه دهید. ما سعی می‌کنیم در ادامه‌ی این مطلب مزایای سرور مجازی ایرانی را شرح دهیم.
 

امکان تغییر لحظه‌ای منابع


شما می‌توانید برحسب نیازی که دارید، منابع سرور مانند فضای ذخیره‌سازی را به‌شکل لحظه‌ای کم یا زیاد کنید. وجود این قابلیت اثر مهمی در مدیریت هزینه‌های شما دارد. برای همین، اگر در شرایطی هستید که نمی‌توانید بدون حساب‌وکتاب هزینه کنید، استفاده از سرور مجازی ایرانی ابر آروان می‌تواند گزینه‌ای مناسب باشد.
 

پشتیبانی فنی سرور مجازی


اگر در کار یا پیکربندی سرور مجازی خود به مشکلی برخورد کنید یا برای انجام فعالیتی به راهنمایی نیاز داشته باشید، پشتیبانی فنی ابر آروان ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته در خدمت شما است. حضور پشتیبانی باعث می‌شود تا شما بدون نگرانی از مسایل فنی، فقط روی کار خود متمرکز شوید و بتوانید بهره‌وری کسب‌وکارتان را افزایش دهید.
 

ایجاد شبکه خصوصی و عمومی


شما می‌توانید با خرید سرور مجازی ایرانی از ابر آروان شبکه‌های عمومی یا خصوصی ایجاد کنید. امکان ایجاد شبکه کارتان را در هماهنگی‌ها و فعالیت‌ها تسهیل می‌کند و بخشی از نیازهای کسب‌وکار شما را برطرف کند.
 

اهمیت موقعیت جغرافیایی سرور مجازی


به‌اندازه‌ای که سرور مجازی به موقعیت جغرافیایی کاربران شما نزدیک‌تر باشد، سرعت و عملکرد بهتری را در اختیار می‌گیرید. اگر قصد دارید سرور مجازی بخرید و اغلب کاربران شما ساکن ایران هستند، توصیه می‌شود با خرید سرور مجازی ایرانی، کار خودتان و کاربران را راحت‌تر کنید و عملکرد سایت را بهبود دهید.
 

مدیریت آسان سرور مجازی


در ابر آروان مدیریت سرور مجازی کار ساده‌ای است و تمامی تنظیمات سرور می‌توانند به‌دست شما تغییر کنند. از طرفی دیگر، یکپارچه بودن سرور مجازی با سرویس‌های DNS و CDN آروان کار را برای شما ساده‌تر می‌کند تا تمامی دامنه‌ها را در کم‌ترین زمان مدیریت کنید. اگر دوست دارید بدانید سرویس CDN چه کاربردهایی دارد، ادامه مطلب را بخوانید.

 

سرویس CDN چیست؟


یکی از راه‌های افزایش سرعت سایت و بهبود عملکرد آن، استفاده از شبکه توزیع محتوا یا CDN است. با این روش، محتوای سایت شما روی ابرهای مجازی سوار می‌شود تا هنگام مراجعه کاربر، محتوای سایت به‌جای سرور مرکزی، از نزدیک‌ترین ابر فراخوانده شود و با کم‌ترین تاخیر به‌دست کاربر برسد.

مزیت دیگر سرویس CDN، برداشتن بار ترافیک از روی سرور اصلی است. شبکه توزیع محتوا با پراکنده کردن ترافیک در میان سرورهای ابری خود، باعث می‌شود تا سرور اصلی بار ترافیک کم‌تری را متحمل شود و درنتیجه، میزان بالا بودن آن (UP Time) افزایش پیدا کند. اگر دوست دارید بیشتر دراین‌باره بدانید، مطلب سرویس CDN چیست؟ را مطالعه کنید.

 

بهترین روش‌های اتصال به سرور مجازی


اگر قصد خرید سرور مجازی دارید، باید از روش‌های اتصال به سرور مجازی باخبر باشید. در ادامه مهم‌ترین روش‌هایی را که برای اتصال به سرور مجازی ویندوزی به‌کار گرفته می‌شود را بررسی می‌کنیم.
 

اتصال به سرور با ریموت دسکتاپ در ویندوز


اگر سیستم عامل سرور مجازی شما ویندوز است و می‌خواهید از یک سیستم ویندوزی به آن متصل شوید، بهترین راه استفاده از RDP یا پروتکل ریموت دسکتاپ است. کافی است برنامه Remote Desktop Connection را که روی همه‌ی ویندوزها موجود است، اجرا کنید و کلیک روی Show Options، مشخصات لازم ازجمله IP سرور مجازی و نام کاربری را وارد نمایید. در آخر با کلیک روی گزینه Connect، پس از وارد کردن رمزعبور خود به سرور مجازی وصل شوید.
 

وصل شدن به سرور مجازی ویندوزی در مک


اگر سرور مجازی شما ویندوزی است اما خودتان از سیستم عامل مک استفاده می‌کنید، کافی است برنامه Remote Desktop Connection را دانلود و نصب کنید. سپس مانند بخش قبل، اطلاعات لازم مانند IP و نام کاربری را به همراه رمز عبور وارد کنید تا فرایند اتصال به سرور مجازی آغاز شود.
 

اتصال به سرور مجازی از طریق لینوکس


اگر لینوکس‌باز هستید و می‌خواهید به سرور مجازی ویندوز خود وصل شوید، کافی است برنامه rdesktop را نصب کنید و سپس مراحل را ‌مانند ویندوز دنبال کنید. یعنی اطلاعات لازم را وارد کرده و به سرور مجازی خود وصل شوید.

 

خرید سرور مجازی ایرانی ابر آروان


حال‌که مزایای سرور مجازی را می‌دانید و روش‌های اتصال به آن را هم یاد گرفته‌اید، وقت آن است که از همین امروز، فعالیت خودتان را با خرید سرور مجازی ایرانی از ابر آروان متحول کنید. برای آشنایی بیش‌تر با محصولات ابر آروان و خرید سرور مجازی ایرانی، به سایت Arvancloud.ir مراجعه کنید.















 
کد مطلب : ۲۸۲۹۶۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما