۰
با پشتیبانی از راهکار NVIDIA EGX

سری جدید سرورهای سازگار با هوش مصنوعی ایسوس معرفی شد

تاریخ انتشار
شنبه ۱ تير ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۴۶
سری جدید سرورهای سازگار با هوش مصنوعی ایسوس معرفی شد

آی‌تی‌من- ایسوس با همکاری NVIDIA، سخت افزار مورد اطمینان و سازگار با edge computing و محاسبات بلادرنگ را در دسترس توسعه دهندگان قرار داده است.
 
شرکت NVIDIA با معرفی پردازشگر‌های گرافیکی NVIDIA T4  برای راهکار NVIDIA EGX مرزهای جدیدی را در دنیای edge computing برای مشتریان رده تجاری تعیین کرده است.
 
همچنین NVIDIA EGX راهکار کاملی را برای سیستم‌ها و نرم افزارهای مبتنی برedge computing  برای دستیابی و ایجاد سیستمی ‌جامع در دسترس قرار داده است.
 
ایسوس با سرور ESC4000 G4، با استفاده از نسل دوم پردازشگر‌های Scalable اینتل و پردازشگر‌های گرافیکی NVIDIA T4، راهکاری مبتنی بر NVIDIA EGX را ارائه داده است. مهم‌ترین بخش ESC4000 G4 ، مکانیزم طراحی و انعطاف پذیری کامل با نیازهای مشتری است. ESC4000 G4 با پشتیبانی از 4 شتاب دهنده TESLA V100، یا حد اکثر هشت پردازشگر گرافیکی NVIDIA T4، دقت و سرعت بالایی را برای تعامل در قدرت پردازشی برای مشتریان به ارمغان می‌آورد که در پردازشهای مبتنی بر GPU، سریع‌تر و دقیق‌تر در پردازش بلادرنگ edge computing این پیکربندی قدرتمند عمل می‌کند.

قدرت بالا برای پردازش‌های AI
اینترنت اشیا (IoT) به سرعت در حال گسترش است و در حال حاضرانفجاری از اطلاعات از جانب این دستگاه‌ها ایجاد شده است. ESC4000 G4 با پردازشگر‌های گرافیکی NVIDIA T4، امکان اجرای چندین مدل AI را در لحظه با بالاترین دقت در صدها دستگاه را به سادگی دارد. برای برنامه‌های مبتنی بر داده‌های ویدیویی، بلاک‌های شتابدهنده decoder سخت افزاری، پردازش‌های با کیفیت استریم را با دقت بالا موجب می‌شود.

راهکاری کامل برای رده تجاری
راهکار نرم افزاری NVIDIA Edge Stack، شامل تمامی ‌درایورهای مورد نیاز NVIDIA، به همراه پلاگین CUDA Kubernetes، یک CUDA Docker دارای سرویس runtime، کتابخانه‌های CUDA-X برای فریمورک‌های هوش مصنوعی نظیر سرور استنتاجی TensorRTو TensorRT و DeepStream است. NVIDIA Edge Stack برای سرورهای گواهی شده بهینه شده و از طریق ثبت نام در NVIDIA NGC قابل دانلود است.

 
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۷۲۲۹۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما