۰

ایسوس از نمایشگرهای 0.5 میلی ثانیه‌ای سازگار با G-Sync رونمایی کرد

تاریخ انتشار
سه شنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۶
ایسوس از نمایشگرهای 0.5 میلی ثانیه‌ای سازگار با G-Sync رونمایی کرد

آی‌تی‌من- نمایشگر 24 اینچی VG248QG، VG258QR با پنل 24.5 اینچ و نمایشگر VG278QR با پنل 27 اینچ، نرخ تازه سازی 165 هرتز و زمان پاسخگویی 0.5 میلی ثانیه در سبد کالای نمایشگرهای گیمینگ جدید ایسوس جای گرفته است.

این نمایشگرها با گواهی سازگاری کامل NVIDIA G-Sync  برای نرخ سازی متغییر (VRR) با کارت گرافیک‌های جدید سری NVIDIA GeForce® GTX 10، GeForce GTX 16 و سری GeForce RTX 20 عرضه شده‌اند. در هر سه سایز پنل 27، 24.5 و 24 اینج ویژگی VRR به صورت خودکار فعال بوده و بازی‌هایی نظیر Fortnite، Apex Legends،Overwatch،PUBG‌، CS:GO و Call of Duty که به نرخ تازه سازی بالا نیازمندند را به طور کامل پشتیبانی می‌کنند.  این گواهی سازگاری در ادامه همکاری شرکت‌های ایسوس و NVIDIA در نمایشگاه CES2019 است که در آن از مدل‌های سازگار با فناوری G-Sync ( ROG Strix XG258Q، XG248Q، MG278Q، VG278Q  و  VG258Q) رونمایی شده بود.
ASUS VG258QR
 
ایسوس با معرفی نخستین نمایشگر گیمینگ با فناوری NVIDIA G-Sync با مدل ROG Swift PG278Q در سال 2014‌، و در ادامه آن با سری ROG Swift توانست عنوان پرفروشترین برند نمایشگرهای گیمینگ را به خود اختصاص دهد.

از زمان عرضه برنامه و نقش راه فناوری G-Sync توسط NVIDIA، ایسوس به عنوان تنها کمپانی در زمینه تولیدات نمایشگرهای سازگار، در دو مرحله درون کارخانه‌ای به صورت مستقل و برون سپاری، سازگاری نمایشگرهای خود را با NVIDIA G-Sync در بین هزاران کارت گرافیک تولید شده در جهان، نمایشگرهای دارای گواهی G-Sync را تست و تولید می‌کند. همچنین این شرکت با هشت سایز پنل در مدل و نرخ تفکیک پذیری مختلف، آزادی انتخاب را برای کاربران خود در دسترس قرار داده است.
ASUS VG278QR

طراحی این نمایشگرها بر اساس نیازمندی‌های گیمینگ حرفه‌ای بوده و پنل فوق سریع آنها، در تفکیک پذیری FHD، و نرخ پاسخگویی 0.5 ثانیه،  محیط بازی را بسیار نرم و روان برای گیمرها آماده می‌سازد. در کنار این پنل حرفه‌ای، فناوری Extreme Low Motion Blur (ELMB)، از ایجاد هرگونه سایه و کشش در صحنه‌های اکشن جلوگیری کرده و گیمر همواره تصویری یکدست و سریع را مشاهده می‌کند.
ASUS VG248QG

همچنین نمایشگر‌های VG248QG، VG258QR  و  VG278QR از ویژگی‌های گیمینگ ایسوس نظیر GamePlus و GameVisual بهره برده و به طور کلی خیال گیمرها را از داشتن نمایشگری ایده‌آل با قیمتی مناسب آسوده کرده است.
 
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۷۲۰۳۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما