۰

کیبورد گیمینگ ROG STRIX Scope RX ایسوس معرفی شد

تاریخ انتشار
سه شنبه ۴ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۲۶
کیبورد گیمینگ ROG STRIX Scope RX ایسوس معرفی شد
کیبورد گیمینگ ROG STRIX Scope RX ایسوس معرفی شد

آی‌تی‌من- کلیدهای این کیبورد گیمینگ به صورت کاملا ثابت در جای خود قرار گرفته و هیچ گونه حرکت اضافه‌ای ندارند.

کیبورد گیمینگ ROG STRIX Scope RX ایسوس، اولین کیبوردی است که از طراحی hollow-square یا مربع‌های تو خالی برای سوئیچ‌ها برخوردار است. تمامی‌ سوئیچ‌های سری ROG RX Red Optical این کیبورد از LED‌های RGB جداگانه برای هر کلید برخوردار هستند که نورپردازی خاص‌تر را نسبت به دیگر کیبوردهای گیمینگ بازار دارد. همچنین طراحی به کارگیری سوئیچ‌های جدید، باعث افزایش سرعت مکانیزم و رسیدن زمان تاخیر تقریبا به صفر شده است. طول عمر مفید هر کدام از کلیدها این کیبورد نیز به 100 میلیون بار فشردن می‌رسد.

نسخه اصلی کیبورد گیمینگ ROG STRIX Scope مورد توجه گیمرها قرار گرفت و در حال حاضر نسخه جدید مدل ROG STRIX Scope RX با سوئیچ‌های جدید و بهتری همراه شده است.

طی پروسه توسعه کیبورد ROG STRIX Scope RX، گروه تحقیق و توسعه برند ROG تصمیم به بهینه سازی این کیبورد گیمینگ برای بازی‌های سبک FPS گرفت که در نتیجه کلید Ctrl این کیبورد از نسخه اصلی بزرگ‌تر شد تا گیمرها راحت‌تر از این کلید مهم در بازی، استفاده کنند.

ایسوس حفظ حریم شخصی مصرف کنندگان این کیبورد را نیز در نظر گرفته است. کیبورد ROG STRIX Scope RX، کلیدی با نام Stealth دارد که پس از فشردن آن تمامی برنامه‌های باز را به صورت خودکار بسته و صدای کامپیوتر نیز غیرفعال می‎‌شود. همچنین برای بازگردادن تمامی ‌برنامه‌ها و فعال کردن صدا به حالت اول، کافی است تا یک بار دیگر همین کلید را فشار دهید.

این کیبورد برای هر دو مصرف گیمینگ حرفه‌ای و همچنین انجام کارهای روزمره مناسب است. با سوئیچ Quick-Toggle روی این کیبورد می‌توان از کلیدهای ردیف بالا به عنوان کلیدهای رسانه‌ای استفاده کرد. بنابر این، تغییر کاربری این کیبورد از استفاده گیمینگ به استفاده مناسب روزمره بسیار ساده و آسان است. علاوه بر این، از پورت دوم USB 2.0 این کیبورد می‌توان برای اتصال ماوس، شارژ گوشی و اتصال درایوهای اکسترنال استفاده کرد.

یک ویژگی‌ دیگر این کیبورد استاندارد IP56 و ضد آب بودن این محصول است. با این حال این کیبورد گیمینگ در مقابل ریخته شدن ناگهانی آب بر روی آن و گرد غبار کاملا مقاوم است. همچنین استفاده ساختار آلومینیومی ‌در قسمت بالایی این کیبورد، دوام و ماندگاری طولانی مدت این کیبورد را به گیمرها تضمین می‌دهد.


 
کد مطلب : ۲۷۴۸۵۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما