۰

خرید ارز دیجیتال ترون

تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۴۰
خرید ارز دیجیتال ترون
خرید ارز دیجیتال ترون

آی‌تی‌من- ترون با هدف مشخصی ساخته شد: کمک به پاداش دادن بیشتر به تولیدکنندگان محتوا. روش صنعت رسانه در حال حاضر این است که چند شرکت بزرگ مانند یوتیوب، فیسبوک و اپل دارای رتبه بالایی برای مشاهده و پخش فایل‌های رسانه‌ای در سایت‌های خود هستند. آنها نه تنها آنچه را که دیده می‌شود کنترل می‌کنند بلکه بیشتر پول تولید شده توسط این رسانه‌ها را نیز دریافت می‌کنند. با این وجود تنها اندکی از این درآمد نصیب تولیدکنندگان محتوا می‌شود. پلتفرم ترون برای حل این مشکل راه‌اندازی شده است. به عنوان مثال، ترون با حذف واسطه، امکانی را فراهم می‌کند که بینندگان به طور مستقیم از طریق این شبکه و با استفاده از ارز دیجیتال TRX به تولیدکنندگان محتوا پاداش دهند. بنابراین بیش از آنکه بخشی از آن محتوا تحت مالکیت یک شرکت بزرگ باشد، کاملاً در اختیار تولیدکننده آن است.

اگر به پتانسیل شبکه ترون و آینده رسانه‌های آنلاین علاقمند هستید، این یک سرمایه‌گذاری واقعاً جذاب است. ارز دیجیتال ترون پیش شرط تعامل با این شبکه است، بنابراین از این نظر سرمایه‌گذاری خوبی خواهد بود. خصوصاً اگر شما یک محتواساز مشتاق هستید و دوست دارید با همه برنامه‌های این شبکه تعامل داشته باشید.

صرافی‌ها و بازارهای خریدوفروش ارزهای دیجیتال بهترین مکان‌ برای خرید ترون هستند. اگر تمایل دارید در ارز دیجیتال ترون سرمایه‌گذاری کنید، کوین‌نیک مارکت (https://coinnik.market) از بهترین گزینه‌هاست. از آنجا که کوین‌نیک مارکت یک بازار معاملاتی همتابه‌همتاست، می‌توانید ترون را با قیمتی کمتر از بازار و با کارمزدی پایین‌تر خریداری کنید. همچنین از کیف پول مارکت نیز بهره‌مند خواهید شد که به صورت رایگان دراختیار شما قرار داده می‌شود.
 
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۷۵۹۹۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما